Drs. IJzerbout Geplaatst: 19 mei 2023 Geplaatst: 19 mei 2023 Ik richt mijn antennes en schotels altijd af. 😁 "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
MrDish Geplaatst: 19 mei 2023 Auteur Geplaatst: 19 mei 2023 3 minuten geleden, Drs. IJzerbout zei: Ik richt mijn antennes en schotels altijd af. 😁 Ze richten wel ,maar bijten niet.
Sprietje Geplaatst: 19 mei 2023 Geplaatst: 19 mei 2023 16 uren geleden, MrDish zei: Heb ff jullie hulp nodig. heb hier ff voor nood op een buis een Yagi antenne vast gemaakt ,met daaraan om uit te richten een AmikoXFinder. Hij staat op de grond en staat +/_ 2 meter hoog. Hoe of wat voer ik in om signaal te pakken. Mvg Staat de Yagi antenne horizontaal of verticaal?
Drs. IJzerbout Geplaatst: 19 mei 2023 Geplaatst: 19 mei 2023 Dan is het raadzaam om de Yagi via een L-buis te bevestigen. De mast vormt dan geen kortsluiting voor de dipool van de Yagi. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Old Satterhand Geplaatst: 19 mei 2023 Geplaatst: 19 mei 2023 4 uren geleden, MrDish zei: de opstelling vind wel radio kanalen maar (nog geen) tv kanalen. staat waarschijnlijk richting Doetinchem gezien de stand. Ik weet niet waar je woont, maar normaal gesproken zou je op een stukje draad of een sprietantenne al ontvangst moeten hebben van DVB-T2. Heb je al uitgevogeld op welk kanaal of frequentie je moet afstemmen? Probeer anders deze site eens: https://www.digitalbitrate.com/dtv.php?lang=en&liste=2&live=11
MrDish Geplaatst: 19 mei 2023 Auteur Geplaatst: 19 mei 2023 Dacht leuk tv te kijken met mijn yagi-antenne ,blijken de kanalen allemaal versleuteld te zijn. antenne staat hier op platte dak (=/-) 4 m hoog. dat is kilo Utrecht tango
Noordzee Geplaatst: 19 mei 2023 Geplaatst: 19 mei 2023 (aangepast) 1 uur geleden, MrDish zei: Dacht leuk tv te kijken met mijn yagi-antenne ,blijken de kanalen allemaal versleuteld te zijn. antenne staat hier op platte dak (=/-) 4 m hoog. dat is kilo Utrecht tango Woon je in Nederland? Dan kun je vier NPO-zenders en minimaal twee regionale zenders FTA bekijken. Alleen in NH maar eentje. Jouw TV of ontvanger moet echter wel DVB-T2/HEVC aankunnen. 19 mei 2023 aangepast door Noordzee Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000) Ontvanger : VU+ DUO 4K (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) Schotel : Visiosat Bisat Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird
MrDish Geplaatst: 19 mei 2023 Auteur Geplaatst: 19 mei 2023 9 minuten geleden, Noordzee zei: Woon je in Nederland? Dan kun je vier NPO-zenders en minimaal twee regionale zenders FTA bekijken. Alleen in NH maar eentje. Jouw TV of ontvanger moet echter wel DVB-T2/HEVC aankunnen. In de Achterhoek ,en dat hoort bij Nederland. Heb beeld.
MrDish Geplaatst: 20 mei 2023 Auteur Geplaatst: 20 mei 2023 Kreeg een bericht dat NPO1 en de rest uitzenden via kanaal 26 . waar kan ik dat vinden in de lijst die hier gepost werd. Mvg
Moderator ceesv Geplaatst: 20 mei 2023 Moderator Geplaatst: 20 mei 2023 Klikken op de link boven de lijst van het netwerk. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
MrDish Geplaatst: 20 mei 2023 Auteur Geplaatst: 20 mei 2023 Met de TBS5520SE heb ik wel beeld ,maar via de TV niet ,ook al heeft die DVB-T.en de rest. of heeft de yagi nog extra voeding nodig. Mvg
OFDM Geplaatst: 20 mei 2023 Geplaatst: 20 mei 2023 Is jouw TV wel geschikt voor DVB-T2 met HEVC video?
Moderator ceesv Geplaatst: 20 mei 2023 Moderator Geplaatst: 20 mei 2023 26 minuten geleden, MrDish zei: DVB-T Wanneer je tv niet geschikt is voor DVB-T2 zal je geen beeld zien. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
OFDM Geplaatst: 20 mei 2023 Geplaatst: 20 mei 2023 Misschien valt dat in Nederland nog mee maar er zijn een periode ook TV's op de markt geweest die al DVB-T2 konden ontvangen maar nog geen HEVC video. Dan scant hij het kanaal wel in maar zwart beeld. Misschien wel geluid. Hier nog steeds een TV die ik in Duitsland gekocht heb toen daar T2 begon. Was op dat moment in Nederland nog niet of nauwelijks te koop met HEVC.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen