Mimisiku Geplaatst: 28 mei 2023 Geplaatst: 28 mei 2023 Is ook prima…. Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…
topkeepertje Geplaatst: 28 mei 2023 Auteur Geplaatst: 28 mei 2023 Als mijn BOX aan het opnemen is kun je niet aan de instellingen komen , hè ?
Mimisiku Geplaatst: 28 mei 2023 Geplaatst: 28 mei 2023 Kan wel, alleen niet herstarten want dan stopt de opname. Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…
topkeepertje Geplaatst: 29 mei 2023 Auteur Geplaatst: 29 mei 2023 Vanmiddag gaat het niet lukken , misschien dinsdagmiddag tegen 12 uur .
Mimisiku Geplaatst: 29 mei 2023 Geplaatst: 29 mei 2023 Dan ben ik aan het werk…. Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…
Mimisiku Geplaatst: 29 mei 2023 Geplaatst: 29 mei 2023 Misschien wat te regelen iets later in de middag…… Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…
topkeepertje Geplaatst: 30 mei 2023 Auteur Geplaatst: 30 mei 2023 (aangepast) Ons communicatie probleem is : dat we met mijn PC Anydesk gebruiken en met mijn iMac we communiceren . Misschien moet alles via mijn laptop PC . Het HD+ CI Module wordt in Nederland verkocht door ******** en zij zeggen dat ik mijn kaart nr. 123 44 10 80***** moet SMSen naar ****** dat lukt me niet . Ook zeggen ze dat ik mijn kaartje via Canal Digitaal *******moet activeren , lukt ook niet . Ook zeggen ze dat de CHIP kant naar boven moet zitten . Je begrijpt dat ik dit als LEEK allemaal niet snap . Laat me maar weten hoe laat je tijd hebt vanmiddag . 30 mei 2023 aangepast door ceesv Naam winkel en telefoon nummers verwijderd
Mimisiku Geplaatst: 30 mei 2023 Geplaatst: 30 mei 2023 Ik zou zeggen. Communiceer vanaf hier via PM. Je kunt gewoon op mijn ikoon klikken en dan op het envelopje… Niet dat ik geheimen heb, maar het is niet de bedoeling dat iedereen je AD login ziet… Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…
Tonskidutch Geplaatst: 30 mei 2023 Geplaatst: 30 mei 2023 je moet geen kaartgegevens publiek maken en ook geen reclame This Corrosion Lambchop
Mimisiku Geplaatst: 30 mei 2023 Geplaatst: 30 mei 2023 Op 30-5-2023 om 09:54, topkeepertje zei: Ons communicatie probleem is : dat we met mijn PC Anydesk gebruiken en met mijn iMac we communiceren . Misschien moet alles via mijn laptop PC . Het HD+ CI Module wordt in Nederland verkocht door en zij zeggen dat ik mijn kaart nr. 123 44 moet SMSen naar 06 44 maar dat lukt me niet . Ook zeggen ze dat ik mijn kaartje via Canal Digitaal 035 64 77 477 moet activeren , lukt ook niet . Ook zeggen ze dat de CHIP kant naar boven moet zitten . Je begrijpt dat ik dit als LEEK allemaal niet snap . Laat me maar weten hoe laat je tijd hebt vanmiddag . Vergroten Slaat ook nergens op… Je hebt een HD+ kaart die je wil installeren. De info die zij geven is puur voor Canal Digitaal kaarten… Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…
Mimisiku Geplaatst: 30 mei 2023 Geplaatst: 30 mei 2023 HD+ kaart mag je nu in de kaartsleuf stoppen (boven de Canal Digitaal kaart). Meestal met de gouden chip naar beneden en naar achter wijzend… Daarna mag je de box even herstarten. Als dat alles gebeurd is graag even een terugmelding hier.. Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…
Mimisiku Geplaatst: 30 mei 2023 Geplaatst: 30 mei 2023 HD+ kaart graag nu in de vrije kaartsleuf stoppen…. Ik wacht erop… Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…
topkeepertje Geplaatst: 30 mei 2023 Auteur Geplaatst: 30 mei 2023 LINKS zit mijn CD kaart , RECHTS zit mijn HD+ CI Module met chip naar beneden . CD kaart werkt op dit moment niet meer .
Mimisiku Geplaatst: 30 mei 2023 Geplaatst: 30 mei 2023 Bijna goed! De CI+ module mag je eruit nemen! De HD+ kaart uit de CI+ module nemen en vervolgens met de chip naar beneden en naar achter wijzend in de sleuf boven de CD kaart steken…. Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen