Gerard 76 Geplaatst: zaterdag om 22:12 Geplaatst: zaterdag om 22:12 Ondertussen is de bearmarkt voorbij
Rollerboy Geplaatst: zondag om 14:34 Geplaatst: zondag om 14:34 wie zal nu nog zeggen dat crypto lucht is? Veel jaloerse mensen die geen crypto hadden. Het kan nog hoger. De vraag is wanneer.
jamesbernard Geplaatst: maandag om 16:13 Geplaatst: maandag om 16:13 Cryptocurrency is niet altijd een betrouwbare manier om geld op te slaan vanwege de hoge volatiliteit. De waarde van cryptocurrencies kan sterk fluctueren in korte tijd, wat ze risicovol maakt voor langdurige besparingen. Daarnaast ontbreekt het aan regelgevende instanties en juridische bescherming, waardoor het risico op verlies van geld door hacks of fraude toeneemt. Daarom is het belangrijk om de risico's goed te begrijpen voordat je cryptocurrency gebruikt als een middel om kapitaal op te slaan.
Rollerboy Geplaatst: 23 uren geleden Geplaatst: 23 uren geleden Klopt, maar de tijd dat crypto maar iets vluchtig zal zijn en van voorbijgaande aard is lijkt wel voorbij. Er zullen nog munten komen, dat de bitcoin verstoten kan worden is op lange termijn wel mogelijk. Het beste is nogals te spreiden. Hier is een overzicht van de prijsontwikkeling van de top 10 cryptocurrencies over het afgelopen jaar, gebaseerd op hun marktkapitalisatie: Cryptocurrency Prijs op 26 nov 2023 Prijs op 26 nov 2024 Jaarlijkse verandering Bitcoin (BTC) $16,500 $93,028 +464% Ethereum (ETH) $1,200 $3,347 +179% Tether (USDT) $1.00 $1.00 0% BNB (BNB) $300 $620 +107% USD Coin (USDC) $1.00 $1.00 0% XRP (XRP) $0.40 $1.37 +243% Cardano (ADA) $0.30 $0.92 +207% Dogecoin (DOGE) $0.10 $0.38 +280% Solana (SOL) $20 $231 +1055% Polkadot (DOT) $5 $7.97 +59% Opmerking: De prijzen zijn benaderingen en kunnen variëren afhankelijk van de bron en het exacte tijdstip van meting. Er zijn buiten bitcoin zeker nog mogelijkheden. Een beetje van vanalles kopen 🙂 Voor wie niet mee is: je kan ook een stukje bitcoin kopen. vanaf 20 euro moet dat lukken. Voor de presidentswissel lijkt nog een instapmomentje. Koop natuurlijk alleen maar met geld je kan missen. 1
Tonskidutch Geplaatst: 12 uren geleden Geplaatst: 12 uren geleden lijkt mij zo'n reclame boodschap waar een disclaimer bij hoort beleggen is risico nemen maar dat bekijkt en of beslist iedereen zelf maar Dark & Long , Drift 2 Dark Train Underworld
jptd Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden Mijn ervaring met crypto is na enkele jaren : je wint eens wat je verliest eens wat per saldo aan het eind vd rit conclusie: Had ik 50K bij Raisin geparkeerd tegen procentje of 3 momenteel en vrij opneembaar weet ik zeker dat ik rendement heb. weet je met crypto nooit. Blijft een beetje een gokkast
Gerard 76 Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden Je moet zelf goed onderzoek doen en je niets laten aanpraten Hier gaat het bij velen fout, mensen willen snel cashen. Gebruik je verstand en niet je emotie Zelf ben ik ruim 4 jaar actief met een rendement waar ik erg blij mee ben. Lijkt het je niks doe t dan ook niet.
jptd Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden 1 minuut geleden, Gerard 76 zei: Je moet zelf goed onderzoek doen en je niets laten aanpraten Hier gaat het bij velen fout, mensen willen snel cashen. Gebruik je verstand en niet je emotie Zelf ben ik ruim 4 jaar actief met een rendement waar ik erg blij mee ben. Lijkt het je niks doe t dan ook niet. crypto koersen zijn ongeleide projectielen. Logica erachter ontbreekt meestal bij mij. Aandelen koersen zit meestal wel een redelijk te voorspellen logica achter. Maar we kunnen niet allemaal 6 gooien. Waar winnaars zijn zijn er ook altijd verliezers. Das 1 ding wat wel zeker is.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen