Gast Geplaatst: 11 november 2002 Geplaatst: 11 november 2002 ik wil een nieuwe tvcard kopen om te capture van mijn videocamera ik dacht aan de hauppauge win /tv primio /tv +txt+radio+remote is dit een goede kaart voor opnames te maken of niet nu heb ik een 848 chip card (een oude) bedankt
Gast Geplaatst: 11 november 2002 Geplaatst: 11 november 2002 Hoi, pas op met wat je koopt ik heb ooit een Pinnacle TV kaart gekocht voor het zelfde doel ! De kwaliteit is slecht ! Daarom lees je ook alleen maar vidio in, zonder spec. in de doc's, je zou het eigenlijk ergens uit moeten proberen. Gr.
Gast Geplaatst: 13 november 2002 Geplaatst: 13 november 2002 Valt nogal mee, ik heb dus die radio/tv kaart van hauppauge erin zitten hier, maar geen klachten over de kwaliteit hoor... Heb menig kaart gezien waarvan de kwaliteit extreem slechter was ! Bovendien is hauppauge een van de betere merken. En ik capture veel... van dvd...video...tv...radio, geen klachten hier. Tis natuurlijk geen echte capture kaart, je moet wel 'n redelijk snelle pc hebben, maar op mijn amd 1333@1450 heb ik er in ieder geval geen problemen mee.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen