simp Geplaatst: 4 juni 2023 Geplaatst: 4 juni 2023 Ik heb het laaste nog kunnen bekijken. Ik heb weer veel problemen met geconnecteerd te blijven, ik verlies regelmatig contact. Netwerk zak weer goed belast zijn zeker? Zelfs met een betalend abonement ben ik niks als je beeld met schokken binnenkomt. Soms kan ik geen tv kijken (tadaam) maar wel YOUTUBE; 's nachts is er geen probleem, maar vooral overdag op bepaalde uren. Nog een geluk dat ik een schotel heb, die valt alleen uit bij storm of hevige regenval. Ik lul weer mijn nek. zolang ze maar niet over mijn fiets lullen 😝 Ik vraag me af of een andere VPN beter zou zijn? Deze VPN zit wel bij mijn betalend pakket van virusbescherming. BTW: deze vpn werkt ook mijn smartphone (telefoon en pc is in 1 pakket) Groeten, P.S.: ik kijk nu naar een samenvartting van de GP op EEN(sporza) Verstappen rijdt in schokken. 🥶😕😲Hoe doet ie het toch?
Sprietje Geplaatst: 4 juni 2023 Auteur Geplaatst: 4 juni 2023 Max heeft zijn voorsprong in het WK-leiderschap flink uitgebreid. Hij kan zelfs enkele wedstrijden met een scootmobiel rijden. Nyck de Vries nog geen enkel wk-punt. F1 stand WK 2023 1 Max Verstappen Red Bull Racing 170 punten 2 Sergio Perez Bull Racing 117 3 Fernando Alonso Aston Martin 99 4 Lewis Hamilton Mercedes 87 5 George Russell Mercedes 65 6 Carlos Sainz Ferrari 58 7 Charles Leclerc Ferrari 42 8 Lance Stroll Aston Martin 35 9 Esteban Ocon Alpine 25 10 Pierre Gasly Alpine 15 11 Lando Norris McLaren 12 12 Nico Hulkenberg Haas 6 13 Oscar Piastri McLaren 5 14 Valtteri Bottas Alfa Romeo 4 15 Zhou Guanyu Alfa Romeo 4 16 Yuki Tsunoda Alpha Tauri 2 17 Kevin Magnussen Haas 2 18 Alexander Albon Williams 1 19 Nyck de Vries Alpha Tauri 0 20 Logan Sargeant Williams 0
Sprietje Geplaatst: 4 juni 2023 Auteur Geplaatst: 4 juni 2023 (aangepast) 49 minuten geleden, simp zei: Ik heb het laaste nog kunnen bekijken. Ik heb weer veel problemen met geconnecteerd te blijven, ik verlies regelmatig contact. Netwerk zak weer goed belast zijn zeker? Zelfs met een betalend abonement ben ik niks als je beeld met schokken binnenkomt. Soms kan ik geen tv kijken (tadaam) maar wel YOUTUBE; 's nachts is er geen probleem, maar vooral overdag op bepaalde uren. Nog een geluk dat ik een schotel heb, die valt alleen uit bij storm of hevige regenval. Ik lul weer mijn nek. zolang ze maar niet over mijn fiets lullen 😝 Ik vraag me af of een andere VPN beter zou zijn? Deze VPN zit wel bij mijn betalend pakket van virusbescherming. BTW: deze vpn werkt ook mijn smartphone (telefoon en pc is in 1 pakket) Groeten, P.S.: ik kijk nu naar een samenvartting van de GP op EEN(sporza) Verstappen rijdt in schokken. 🥶😕😲Hoe doet ie het toch? Je kunt de hele wedstrijd nog zien op Servus-tv vanavond om 00:05uur met je matige vpn, zie: https://www.servustv.com/sport/v/aa3pds59mfdebiamnu2v/ 4 juni 2023 aangepast door Sprietje
minplus Geplaatst: 4 juni 2023 Geplaatst: 4 juni 2023 Max reed super en Nyck ook vandaag weer niet. Die begon voor Tsunoda en eindigde ver achter hem. Ik had veel van hem verwacht gezien de voorgeschiedenis, maar vrees dat hij het niet lang zal maken in de F1. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
simp Geplaatst: 4 juni 2023 Geplaatst: 4 juni 2023 Een wedstrijd nadien belijken is toch niet hetzelfde. De spanning is ervan af. Het eurosong heb ik ook gemist. Ook al ken je de liedjes niet, de punten telling nadien is het leukste 😮
Sprietje Geplaatst: 4 juni 2023 Auteur Geplaatst: 4 juni 2023 (aangepast) 28 minuten geleden, simp zei: Een wedstrijd nadien belijken is toch niet hetzelfde. De spanning is ervan af. Het eurosong heb ik ook gemist. Ook al ken je de liedjes niet, de punten telling nadien is het leukste 😮 Och, als je de uitslag niet weet wel hoor en als je de uitslag wel weet ook nog best leuk om te zien. Hoe vaak lezen mensen boeken niet een paar keer. Die weten toch ook al hoe het verhaal eindigt. Maar probeer vanavond maar eens op Servus, dat gaat je vast lukken met vpn Oostenrijk. 4 juni 2023 aangepast door Sprietje
dutchandrew Geplaatst: 4 juni 2023 Geplaatst: 4 juni 2023 Op channel 4 is er ook nog een ruime samenvatting (19.30)
Beheerder Michel Geplaatst: 5 juni 2023 Beheerder Geplaatst: 5 juni 2023 17 uren geleden, Sprietje zei: Kijk dan op *************** Zelf kan ik niet of nauwelijks beoordelen welke sites illegaal zijn of niet, maar let wel dat het plaatsen van links naar ILLEGALE streaming sites hier niet toegestaan is! Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 5 juni 2023 Geplaatst: 5 juni 2023 Kijk en weer is Simp erop uit. Coles Corner Richard Hawley
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen