Ga naar inhoud


Windows 7 32 bits besturing als basis-machine


MrDish

Aanbevolen berichten

Hallo leden.

 

er zijn een aantal programma`s die vragen om een 64 bits besturings systeem.

Is het bijvoorbeeld mogelijk om op een Usb-stick Windows 10 te installeren en dat uit te laten voeren via je Pc waar Windows 7 op staat.

gaat mij om de 64 bits besturing.

Heb van iemand al Windows 10 gekregen ,maar krijg steeds een foutmelding tijdens installeren.

Foutcode; 0x80072f8f-0x20000

 

Mvg; 

ps ; als de Titel anders moet ,verander het maar.

Link naar reactie
Delen op andere sites


49 minuten geleden, Penthe zei:

Zoek eens op "WintoUSB" Daarmee kun je Windows 10 op een USB stick installeren.

 

Of klik maar gewoon op onderstaande!

 

https://www.easyuefi.com/wintousb/

 

 

Krijg bij deze ook een melding dat het niet werken wil.

Dus bij deze mijn vraag ,maar ik weet niet of het mag ;

Wie heeft er voor mij Windows 10 64 bit ,zodat ik die op de Usb-stick kan installeren.

 

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, MrDish zei:

Krijg bij deze ook een melding dat het niet werken wil.

Dus bij deze mijn vraag ,maar ik weet niet of het mag ;

Wie heeft er voor mij Windows 10 64 bit ,zodat ik die op de Usb-stick kan installeren.

 

Mvg

Kun je toch gewoon downloaden met de media creation tool. Tool starten en een iso laten maken van Windows 10 na de download.

 

https://www.microsoft.com/nl-nl/software-download/windows10

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Penthe zei:

Kun je toch gewoon downloaden met de media creation tool. Tool starten en een iso laten maken van Windows 10 na de download.

 

https://www.microsoft.com/nl-nl/software-download/windows10

 

Dat had ik dus al ,zie of lees mijn eerste bericht

 

Heb van iemand al Windows 10 gekregen ,maar krijg steeds een foutmelding tijdens installeren.

Foutcode; 0x80072f8f-0x20000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, MrDish zei:

Dat had ik dus al ,zie of lees mijn eerste bericht

 

Heb van iemand al Windows 10 gekregen ,maar krijg steeds een foutmelding tijdens installeren.

Foutcode; 0x80072f8f-0x20000

Is je computer wel geschikt om Windows 10 te draaien? Heeft de computer 2GB aan geheugen want met minder gaat het niet lukken. Kijk daar nu eerst even naar.

 

Systeemvereisten voor Windows 10

 

Processor: 1 gigahertz (GHz) of sneller of SoC

RAM: 1 gigabyte (GB) voor 32-bits of 2 GB voor 64-bits

Beschikbare schijfruimte: 16 GB voor 32-bits besturingssysteem of 20 GB voor 64-bits besturingssysteem

Grafische kaart: DirectX 9 of nieuwer met stuurprogramma WDDM 1.0

Beeldscherm: 800 x 600

1 minuut geleden, MrDish zei:

Hoe gaat dat in zijn werk dan ,een ISO laten maken ?!

 Mvg

hulp programma starten en de vragen van het programma beantwoorden.

 

https://support.microsoft.com/nl-nl/windows/een-iso-bestand-maken-voor-windows-10-38547366-1dcb-7afd-1726-9eb222d72705#:~:text=Op de downloadpagina voor Windows,een andere pc maken > Volgende.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Eh, kan je upgraden naar win 64 op een win 32 computer?  

Nee dus, dan dien je een backup te maken en de computer vers met win 64 te installeren.

 

Is de computer CPU geschikt voor win 64 architectuur?

Windows7 is uit 2009! Die computer kan 14 jaar oud zijn.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, MrDish zei:

Hallo leden.

 

er zijn een aantal programma`s die vragen om een 64 bits besturings systeem.

Is het bijvoorbeeld mogelijk om op een Usb-stick Windows 10 te installeren en dat uit te laten voeren via je Pc waar Windows 7 op staat.

gaat mij om de 64 bits besturing.

Heb van iemand al Windows 10 gekregen ,maar krijg steeds een foutmelding tijdens installeren.

Foutcode; 0x80072f8f-0x20000

 

Waarom vertel je dan niet meteen bij wat voor hardware je hebt en dus welke specs deze heeft.?

 

Bovendien errors kun je googlen..... Je hebt vast niet de moeite genomen anders had je er achter gekomen dat het een TLS 1.0 error was. Mogelijk kan de tool niet communiceren met de Microsoft servers omdat je die op een te oud operating systeem uitvoert.

 

Maar je kunt een ISO ook gewoon handmatig downloaden en op stick schrijven.  Nu de betere vraag, waarom wil je perse 64 bit?  Ik bedoel tijdens het gebruik ga je het verschil niet merken.  Elke CPU vanaf 2006 zo'n beetje is 64 bit capabel alleen verbruikt het meer ook geheugen, dus hoeveel zit er in die oude pc. En je moet altijd opnieuw installeren want van 32 naar 64 bit upgraden gaat niet. Dus stick zou wel kunnen.  Maar alles wat we hier vertellen kun je ook zo in google vinden. 

 

En een 2e pc kan altijd maar misschien is het handig om gewoon een nieuwere pc te kopen of samen te stellen.  Dat kan ook 2e hands zijn maar weet wat je koopt. 

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...