MrDish Geplaatst: 2 juni 2023 Geplaatst: 2 juni 2023 Hallo leden. er zijn een aantal programma`s die vragen om een 64 bits besturings systeem. Is het bijvoorbeeld mogelijk om op een Usb-stick Windows 10 te installeren en dat uit te laten voeren via je Pc waar Windows 7 op staat. gaat mij om de 64 bits besturing. Heb van iemand al Windows 10 gekregen ,maar krijg steeds een foutmelding tijdens installeren. Foutcode; 0x80072f8f-0x20000 Mvg; ps ; als de Titel anders moet ,verander het maar.
Penthe Geplaatst: 2 juni 2023 Geplaatst: 2 juni 2023 (aangepast) Zoek eens op "WintoUSB" Daarmee kun je Windows 10 op een USB stick installeren. Of klik maar gewoon op onderstaande! https://www.easyuefi.com/wintousb/ 2 juni 2023 aangepast door Penthe
Zilverhippie Geplaatst: 2 juni 2023 Geplaatst: 2 juni 2023 Misschien kun je op je huidig systeem via een schone installatie wel gewoon een 64 bit OS installeren... Dit bespaart je het gedoe met een usb-stick.
MrDish Geplaatst: 2 juni 2023 Auteur Geplaatst: 2 juni 2023 49 minuten geleden, Penthe zei: Zoek eens op "WintoUSB" Daarmee kun je Windows 10 op een USB stick installeren. Of klik maar gewoon op onderstaande! https://www.easyuefi.com/wintousb/ Krijg bij deze ook een melding dat het niet werken wil. Dus bij deze mijn vraag ,maar ik weet niet of het mag ; Wie heeft er voor mij Windows 10 64 bit ,zodat ik die op de Usb-stick kan installeren. Mvg
Penthe Geplaatst: 2 juni 2023 Geplaatst: 2 juni 2023 1 minuut geleden, MrDish zei: Krijg bij deze ook een melding dat het niet werken wil. Dus bij deze mijn vraag ,maar ik weet niet of het mag ; Wie heeft er voor mij Windows 10 64 bit ,zodat ik die op de Usb-stick kan installeren. Mvg Kun je toch gewoon downloaden met de media creation tool. Tool starten en een iso laten maken van Windows 10 na de download. https://www.microsoft.com/nl-nl/software-download/windows10
MrDish Geplaatst: 2 juni 2023 Auteur Geplaatst: 2 juni 2023 2 minuten geleden, Penthe zei: Kun je toch gewoon downloaden met de media creation tool. Tool starten en een iso laten maken van Windows 10 na de download. https://www.microsoft.com/nl-nl/software-download/windows10 Dat had ik dus al ,zie of lees mijn eerste bericht : Heb van iemand al Windows 10 gekregen ,maar krijg steeds een foutmelding tijdens installeren. Foutcode; 0x80072f8f-0x20000
MrDish Geplaatst: 2 juni 2023 Auteur Geplaatst: 2 juni 2023 Hoe gaat dat in zijn werk dan ,een ISO laten maken ?! Mvg
Penthe Geplaatst: 2 juni 2023 Geplaatst: 2 juni 2023 Zojuist, MrDish zei: Dat had ik dus al ,zie of lees mijn eerste bericht : Heb van iemand al Windows 10 gekregen ,maar krijg steeds een foutmelding tijdens installeren. Foutcode; 0x80072f8f-0x20000 Is je computer wel geschikt om Windows 10 te draaien? Heeft de computer 2GB aan geheugen want met minder gaat het niet lukken. Kijk daar nu eerst even naar. Systeemvereisten voor Windows 10 Processor: 1 gigahertz (GHz) of sneller of SoC RAM: 1 gigabyte (GB) voor 32-bits of 2 GB voor 64-bits Beschikbare schijfruimte: 16 GB voor 32-bits besturingssysteem of 20 GB voor 64-bits besturingssysteem Grafische kaart: DirectX 9 of nieuwer met stuurprogramma WDDM 1.0 Beeldscherm: 800 x 600 1 minuut geleden, MrDish zei: Hoe gaat dat in zijn werk dan ,een ISO laten maken ?! Mvg hulp programma starten en de vragen van het programma beantwoorden. https://support.microsoft.com/nl-nl/windows/een-iso-bestand-maken-voor-windows-10-38547366-1dcb-7afd-1726-9eb222d72705#:~:text=Op de downloadpagina voor Windows,een andere pc maken > Volgende.
MrDish Geplaatst: 2 juni 2023 Auteur Geplaatst: 2 juni 2023 Dan zal het wel niet werken. Moet ik dus op zoek naar een 2e Pc Mvg
Frans B Geplaatst: 3 juni 2023 Geplaatst: 3 juni 2023 Je kan toch een dual boot maken? dat is veel sneller dan een USB. Eventueel een 2de hdisk erin. System Administrator (niet van deze site)
Moderator ceesv Geplaatst: 3 juni 2023 Moderator Geplaatst: 3 juni 2023 Eh, kan je upgraden naar win 64 op een win 32 computer? Nee dus, dan dien je een backup te maken en de computer vers met win 64 te installeren. Is de computer CPU geschikt voor win 64 architectuur? Windows7 is uit 2009! Die computer kan 14 jaar oud zijn. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 3 juni 2023 Geplaatst: 3 juni 2023 Nu ligt het eraan welke CPU + board erin zit. Ik heb er een in 2005 zelf samengesteld met AMD Athlon64 en ASUS board en die was toen ook al 64 bits. https://www.pcmag.com/encyclopedia/term/athlon The Crying Cowboys Aaron Rux
Tonskidutch Geplaatst: 3 juni 2023 Geplaatst: 3 juni 2023 (aangepast) 10 uren geleden, MrDish zei: Hoe gaat dat in zijn werk dan ,een ISO laten maken ?! Mvg https://www.microsoft.com/en-us/software-download/windows11/ daar zit ook de 22h2 update al in de iso 3 juni 2023 aangepast door Tonskidutch afbeelding The Crying Cowboys Aaron Rux
Codx Geplaatst: 3 juni 2023 Geplaatst: 3 juni 2023 14 uren geleden, MrDish zei: Hallo leden. er zijn een aantal programma`s die vragen om een 64 bits besturings systeem. Is het bijvoorbeeld mogelijk om op een Usb-stick Windows 10 te installeren en dat uit te laten voeren via je Pc waar Windows 7 op staat. gaat mij om de 64 bits besturing. Heb van iemand al Windows 10 gekregen ,maar krijg steeds een foutmelding tijdens installeren. Foutcode; 0x80072f8f-0x20000 Waarom vertel je dan niet meteen bij wat voor hardware je hebt en dus welke specs deze heeft.? Bovendien errors kun je googlen..... Je hebt vast niet de moeite genomen anders had je er achter gekomen dat het een TLS 1.0 error was. Mogelijk kan de tool niet communiceren met de Microsoft servers omdat je die op een te oud operating systeem uitvoert. Maar je kunt een ISO ook gewoon handmatig downloaden en op stick schrijven. Nu de betere vraag, waarom wil je perse 64 bit? Ik bedoel tijdens het gebruik ga je het verschil niet merken. Elke CPU vanaf 2006 zo'n beetje is 64 bit capabel alleen verbruikt het meer ook geheugen, dus hoeveel zit er in die oude pc. En je moet altijd opnieuw installeren want van 32 naar 64 bit upgraden gaat niet. Dus stick zou wel kunnen. Maar alles wat we hier vertellen kun je ook zo in google vinden. En een 2e pc kan altijd maar misschien is het handig om gewoon een nieuwere pc te kopen of samen te stellen. Dat kan ook 2e hands zijn maar weet wat je koopt. SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder IPTV: KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage
Zilverhippie Geplaatst: 3 juni 2023 Geplaatst: 3 juni 2023 10 minuten geleden, Codx zei: Nu de betere vraag, waarom wil je perse 64 bit? Dat schrijft hij in zijn openingspost: Quote er zijn een aantal programma`s die vragen om een 64 bits besturings systeem.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen