MrDish Geplaatst: 12 juni 2023 Geplaatst: 12 juni 2023 Waar maak ik mijn verweerde antenne het beste mee schoon. Mvg
MrDish Geplaatst: 12 juni 2023 Auteur Geplaatst: 12 juni 2023 Zojuist, MrDish zei: Waar maak ik mijn verweerde antenne het beste mee schoon. Mvg
Moderator ceesv Geplaatst: 12 juni 2023 Moderator Geplaatst: 12 juni 2023 eh, niet? Wanneer je hieraan gaat poetsen heb je een grote kans dat er elementen afbreken. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
MrDish Geplaatst: 12 juni 2023 Auteur Geplaatst: 12 juni 2023 Uit elkaar halen, nieiuwe bouten en moeren en Dusty. Mvg
RicardoBelli Geplaatst: 12 juni 2023 Geplaatst: 12 juni 2023 Voorzichtig met een schuursponsje kost veel tijd ,misschien lukt het om de oxidatie van het aluminium er af te poetsen . Veel geduld .mvg Ricardo
AEO Geplaatst: 13 juni 2023 Geplaatst: 13 juni 2023 Inderdaad de oxidatie er voorzichtig vanaf poetsen. Daarna zou ik een transparante siliconenspray gebruiken, dit beschermt dan tegen weer en wind. Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird
Tonskidutch Geplaatst: 13 juni 2023 Geplaatst: 13 juni 2023 heeft die oxidatie enige invloed op de golflengte die de antenne moet ontvangen???????????????????????????????????????????????????????????????? zeg het maar Second Life Mungo Parker
Moderator ceesv Geplaatst: 13 juni 2023 Moderator Geplaatst: 13 juni 2023 Aluminium oxide is de beste corrosie bescherming voor aluminium. Waarom zou je dat willen verwijderen? 1 Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Drs. IJzerbout Geplaatst: 13 juni 2023 Geplaatst: 13 juni 2023 Gewoon een staalborstel dopen in zoutzuur en dan in de boortol ermee. En hup draaien maar met die borstel. Moet je zien hoe mooi het resultaat is. 1 "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen