Boldor Geplaatst: 13 juni 2023 Geplaatst: 13 juni 2023 Een vriend van me die ik soms help met z'n computerzaken, toevallig met een praktisch volle iCloud opslag, vroeg me of deze Apple email melding wel klopte. Het klopt dus niet, pff. Ook de onderliggende url gaat dus niet naar Apple .... Wavefield T90 - Vu+ Ultimo 4K / Dreambox 920 / Edision mio 4k / Atlas HD100 / Amiko 4K Combo / DM8000 / en nog een paar
Zilverhippie Geplaatst: 13 juni 2023 Geplaatst: 13 juni 2023 Mails met een bizarre schrijfstijl en/of spelfouten moet je sowieso nooit ernstig nemen. En waarom zou Apple jouw vriend zijn iCloud verwijderen omdat ie vol is? Dat is enkel paniekzaaierij van die oplichters om mensen snel tot actie te dwingen.
simp Geplaatst: 13 juni 2023 Geplaatst: 13 juni 2023 Wat gaan ze doen als de HEL vol is? Voor mij een tweede maken?🥵 Ze moeten toch wel eens plaats maken of ik kan er niet meer bij. Sturen ze er dan terug? Niks is SIMPel
Jürgen Geplaatst: 14 juni 2023 Geplaatst: 14 juni 2023 @simp, Dit is nu echt een waardevolle bijdrage, vooral helder en duidelijk…..👍😂 1 1 MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen