TheEnforcer Geplaatst: 15 juni 2023 Delen Geplaatst: 15 juni 2023 (aangepast) Hoe zit het tegenwoordig als je een "Extra (2e/3e) Kaart" registreert bij Canal Digitaal waarbij het hoofdabbo het Royaal abbo is? Ik las hier op dit forum iets over ESPN wat niet meer doorgegeven wordt sinds enkele weken/maanden maar zijn er dan nog meer zenders die je mist? Ik vraag dit omdat we in het verleden hier ook al gezeur mee hebben gehad (Ziggo Sport Select werd toen niet doorgegeven op de Extra kaart) en nu willen we dus weer een Extra Kaart registreren maar nergens staat beschreven welk zenderpakket je dan ontvangt. Iemand enig idee? 15 juni 2023 aangepast door TheEnforcer Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sprietje Geplaatst: 15 juni 2023 Delen Geplaatst: 15 juni 2023 Ik zou zeggen, laat Canal Digitaal dat zelf aangeven, dan heb je het meteen zwart op wit. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheEnforcer Geplaatst: 15 juni 2023 Auteur Delen Geplaatst: 15 juni 2023 Die vraag ligt er al (via de chat), dus zal er morgen een antwoord op krijgen. Was gewoon benieuwd naar de ervaringen al hier... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
el renegade Geplaatst: 15 juni 2023 Delen Geplaatst: 15 juni 2023 Je krijgt dan het rijk pakket ( in principe zonder espn). De tijd dat je op je royaal ( enterertainment) pakket hetzelfde op je extra kaart krijgt is al heel lang niet meer. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mimisiku Geplaatst: 16 juni 2023 Delen Geplaatst: 16 juni 2023 Je moet je ook niet laten verleiden tot een 2de kaart bij die club. Je word genaaid waar je bijstaat. Gewoon 1 kaart (als je niet anders kunt) en delen via softcam naar een 2de ontvanger… 1 Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tonskidutch Geplaatst: 16 juni 2023 Delen Geplaatst: 16 juni 2023 9 uren geleden, el renegade zei: De tijd dat je op je royaal ( enterertainment ) pakket hetzelfde op je extra kaart krijgt is al heel lang niet meer. Die extra kaarten ontvingen altijd al een abonnement versie lager sinds 2008. Heb zelf het volle premium pakket gehad. Can't Find My Way Home Ellen Mcllwain Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Codx Geplaatst: 16 juni 2023 Delen Geplaatst: 16 juni 2023 26 minuten geleden, Tonskidutch zei: Die extra kaarten ontvingen altijd al een abonnement versie lager sinds 2008. Heb zelf het volle premium pakket gehad. 2008 ? veel later. Er zijn nog abo's in omloop waar mensen nog entertainment pakket (royaal) op de 2e en/of 3e kaart hebben. SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder IPTV: KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tonskidutch Geplaatst: 16 juni 2023 Delen Geplaatst: 16 juni 2023 In 2008 heb ik voetbal uit mijn pakket gedonderd omdat het sportpakket toen op de extra kaarten niet meer geabonneerd was (ook na telefonisch overleg met knaldigetal), dus ik ben zeker van het jaartal. Can't Find My Way Home Ellen Mcllwain Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheEnforcer Geplaatst: 16 juni 2023 Auteur Delen Geplaatst: 16 juni 2023 Quote Een extra kaart is een basisabonnement die je voor een veel lagere prijs kunt toevoegen aan je abonnement. Wij hebben als extra kaart alleen een basis-pakket, je kunt er niet alle zenders van het Royaal-pakket mee kijken en je kunt ook niet gebruik maken van de interactieve diensten bij deze kaart. Dat is wat ik terugkrijg van CD. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tonskidutch Geplaatst: 16 juni 2023 Delen Geplaatst: 16 juni 2023 en wat ga je doen? of laat je het erbij? Can't Find My Way Home Ellen Mcllwain Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheEnforcer Geplaatst: 16 juni 2023 Auteur Delen Geplaatst: 16 juni 2023 (aangepast) Ik denk dat we het er even bij laten. Het zou namelijk gaan om een vervanging van zo'n oude grijze Mediaguard kaart (met een afgrijselijke SAT801 ontvanger eraan gekoppeld) naar een MP201 ontvanger (met geïntegreerde ViaAccess kaart). De grijze Mediaguard kaart heeft nog een soort van Entertainment pakket erop zitten zoals we die van vroeger kennen. Als ik dat ga omruilen dan ben ik bang dat ik dat pakket kwijt ben... 16 juni 2023 aangepast door TheEnforcer Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sprietje Geplaatst: 16 juni 2023 Delen Geplaatst: 16 juni 2023 Canal Digitaal schreef: Wij hebben als extra kaart alleen een basis-pakket, je kunt er niet alle zenders van het Royaal-pakket mee kijken en je kunt ook niet gebruik maken van de interactieve diensten bij deze kaart. Ze geven dus niet aan wat er in het basis-pakket zit en dat is toch wel wat je zou verwachten. Gewoon nogmaals vragen wat er in het basis-pakket zit. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tonskidutch Geplaatst: 16 juni 2023 Delen Geplaatst: 16 juni 2023 13 minuten geleden, TheEnforcer zei: Als ik dat ga omruilen dan ben ik bang dat ik dat pakket kwijt ben... je nickname zou een andere aanpak suggereren. We zijn klant dus KONING Can't Find My Way Home Ellen Mcllwain Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheEnforcer Geplaatst: 16 juni 2023 Auteur Delen Geplaatst: 16 juni 2023 1 minuut geleden, Tonskidutch zei: je nickname zou een andere aanpak suggereren. We zijn klant dus KONING Klopt, alleen in dit geval is het niet voor mij persoonlijk bedoeld en ga ik de ouwelui in mijn familie niet lastigvallen (400km verderop) met het gezeur dat CanalDigitaal hun werk niet goed doet m.b.t. wisseling van smartcards/zenderpakketten/abbo's/etc. Ik ben daar namelijk maar 1x in de 3maanden ofzo dus dan is het allemaal wat lastiger... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tonskidutch Geplaatst: 16 juni 2023 Delen Geplaatst: 16 juni 2023 Je reactie wekt de suggestie dat je die extra kaartjes voor derden buitenshuis gebruikt. Dat kan, maar dat mag niet. Als ik het mis heb verontschuldig ik me bij voorbaat. Can't Find My Way Home Ellen Mcllwain Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen