usefullaliman Geplaatst: 19 juni 2023 Geplaatst: 19 juni 2023 Aangeboden:Promax Universal Tv Explorer. Met deze meter is het afregel/meten van DVBS(Satelliet)/DVBC(Kabel)/DVBT(Digitenne) mogelijk Auto satelliet herkenning(NIT) Deze meter is voorzien van de laatste recentste firmware en de laatste sat bandplan(sat frequenties is makkelijk zelf aan te passen met nieuwe frequenties) Promax werk perfect,is in een zeer nette staat. Bij deze Promax is de Accu upgrade uitgevoerd en gaat ook zeker 4,5 uur mee. Is uiteraard werkend te zien. Wordt geleverd met: Originele voeding Nullmodem kabel Draagtas)beschermhoes) Meter(s) gaan weg omdat ik naar 1 meter wil gaan. Ophalen omgeving Veenendaal Vraagprijs 650 euro of een zeer goed bod "We ride together, we die together. Bad boys for life."
Frans B Geplaatst: 20 juni 2023 Geplaatst: 20 juni 2023 een heel mooi apparaat, maar geen DVB-S2 , anders zou ik er een bod op doen. System Administrator (niet van deze site)
usefullaliman Geplaatst: 21 juni 2023 Auteur Geplaatst: 21 juni 2023 12 uren geleden, Frans B zei: een heel mooi apparaat, maar geen DVB-S2 , anders zou ik er een bod op doen. DVB-S2 is voor het afstellen niet belangrijk,als je het perfect hebt afgesteld staat die ook op DVB-S2 ook goed(heb mijn set ook zo afgesteld en staat op DVB-S2 zeker perfect). Of je kan de satlook Color HD nemen die doet wel DVB-S2 mag je ook een net bod op doen. "We ride together, we die together. Bad boys for life."
usefullaliman Geplaatst: 30 juni 2023 Auteur Geplaatst: 30 juni 2023 Slotje graag. "We ride together, we die together. Bad boys for life."
Aanbevolen berichten