Ga naar inhoud


De langste dag


Sprietje

Aanbevolen berichten

3 uren geleden, AEO zei:

Nu tijdens de zomer is de zon rondjes om je heen aan het draaien.

De hotels gebruiken verduisteringsgordijnen.

Wij zijn dus net terug van een vakantie in die streek. Heerlijk om van die lange dagen te hebben. En slapen was geen probleem. Ik kan overal slapen en tijdens een vakantie gelukkig ook wat langer dan gebruikelijk. 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites


Tja  Noordzee, het Noorden is erg mooi en vooral in de winter. Tien jaar geleden gingen we voor het eerst naar het Noorden. Het was een 11 daagse reis met de postboot langs de kust van Noorwegen in de tweede helft van november. Twee keer zijn we in de Barendszee getrakteerd op prachtig Noorderlicht.

Een paar jaar later Fins Lapland in januari  één keer een beetje Noorderlicht. Tijdens een reis in IJsland meerdere avonden mooi Noorderlicht, in één geval zelfs snel pulserend.

De laatste keer was op Svalbard. Daar heb ik op één avond zelfs meer dan 200 foto's van het Noorderlicht genomen, dat was midden februari.

Wij zullen zeker nog vaker naar het Noorden gaan.

Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou heb ik al een paar dagen na die langste dag / korstte nacht een pannetje van de eerste mosselen (knoflook) kunnen genieten met frietjes en een oude klare achteraf voor ik bij thuiskomst slapen ging. Zo lekker en lang heb ik tijden niet meer geslapen.

Leuke fietstour langs de Maas naar een bekende brasserie in Eijsden. Vakantie tip in eigen land.

Money For Nothing

Dire Straits

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...