Ga naar inhoud


Elfde sanctiepakket tegen Rusland: de EU stopt de uitzendrechten in Europa van nog eens vijf Russische staatsmedia.


Sprietje

Aanbevolen berichten

10 uren geleden, Tonskidutch zei:

Ik kan me nog een sanctiepakket voorstellen;

we hacken Poetins Huawai hoorapparaat en herhalen de Nederlandse bijdrage voor het Eurosongfestival van Mia en Dion

🤣

 

Huh?

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites


Op 22-6-2023 om 13:37, Tonskidutch zei:

Het spijt me ik weet niet welke Russische zenders het betreft, zoals @Sprietje vraagt, maar een nieuwe koude oorlog hebben we NU op dit moment niet nodig. Een korte hevige oorlog lijkt me veel effectiever.

de beuk erin

Bing Video's

  • Like 1

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Verboden Russische programma's op de Eutelsat-satelliet

Na enige tijd verschenen er weer Russische publieke zenders op een van de satellieten van de Franse satellietoperator Eutelsat. Het probleem is dat zenders op de sanctielijst van de Europese Unie (EU) staan en bedrijven ze niet mogen uitzenden.

 

 

De Russische publieke zenders Pervyj kanal en Rossiya 1, private NTV in de Moskou-versie (time shift +0h) en in de mutatie voor de Oeral (time shift +2h) worden uitgezonden via de Eutelsat 36B satelliet (freq. 11.843 GHz en 11.804 GHz, pol. L ) in de Russische beam over de capaciteit van het Russische  Trikolor TV. Stations worden "undercover" uitgezonden - ze heten "." (punt) of "..." (drie punten) en dergelijke. Het doel van deze namen is om programma's aan abonnees te leveren en om te verbergen wat er op de gegeven posities wordt uitgezonden.

 

Bovendien is de capaciteit op de Eutelsat 36B-satelliet nu de enige manier om Russische openbare zenders naar kijkers in de regio Kaliningrad op positie 36 oost te krijgen . De EXPRESS AMU1 satelliet dekt deze regio niet meer. Abonnees uit dit gebied moeten zelf of met een montagebedrijf de schotelantenne richten naar positie 56 oost , waar het Trikolor TV-platformaanbod voor dit gebied nu wordt uitgebreid.

groeten uit het vrije friesland

deskundigheid door ervaring

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...