Ga naar inhoud


Vu+ Solo SE


DBdrug

Aanbevolen berichten

Te koop aangeboden:

 

Vu+ Solo SE (Second Edition). Zit 100% goed werkende afstandsbediening bij en een 8Gb USB stick voor opnames (goed voor zo'n 5 uur).

 

Ontvanger is geschikt voor satelliet en IPTV, is voorzien van OpenPLi.

 

Achterkant:

20230630_144951.jpg

 

Voorkant en afstandsbediening:

20230630_144831.jpg

 

Voeding zit er uiteraard bij.

aangepast door DBdrug
Link naar reactie
Delen op andere sites


Waarom niet een vraagprijs, zoals vrijwel iedereen doet?

M'n schoonzoon had interesse in een auto maar de eigenaar weigerde een vraagprijs te geven, dus geen enkele interesse meer.

 

Veel mensen willen een idee hebben van in welke prijsrichting iemand iets wil, anders geloven ze het wel.

Zonder idee over de vraagprijs doe ik ook geen enkele moeite.

Waarom moeilijk doen en niet aangeven waar je aan denkt?

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nieuw in 2016 kostte hij € 169 (bonnetje heb ik nog in de doos). We zijn nu 7 jaar verder en dús is hij economisch gezien al afgeschreven. Al naar gelang de gebruiksstatus van de box (dagelijks gebruik of incidenteel gebruik) is er maximaal €60/75 aan waarde over. Het is een FHD ontvanger en geen UHD. Overigens helemaal geen slechte ontvanger qua kwaliteit.. De mijne wordt nu alleen nog heel incidenteel uit de kast gehaald om zaken te testen….

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vraag er dus €35 voor, voel je vrij te bieden. Opsturen behoort tot de mogelijkheden. 

 

Box komt van slaapkamer, werd zo'n 3 à 4 keer per week gebruikt, vaak betrekkelijk kort. Box is dus in prima staat, is in 2017 aangeschaft voor €179 bij xxxxxxxx.

aangepast door ceesv
Naam bedrijf verwijderd, let op onze reclame regels
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1-7-2023 om 08:23, DBdrug zei:

Ik vraag er dus €35 voor, voel je vrij te bieden. Opsturen behoort tot de mogelijkheden. 

 

Box komt van slaapkamer, werd zo'n 3 à 4 keer per week gebruikt, vaak betrekkelijk kort. Box is dus in prima staat, is in 2017 aangeschaft voor €179.

 

Excuses, was niet de bedoeling reclame te maken. Heb niets met die winkel, woon redelijk in de buurt, daarom toen daar gekocht.

 

Ontvanger mag weg voor €25, wie o wie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • ceesv sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...