sattv4iedereen Geplaatst: 4 juli 2023 Geplaatst: 4 juli 2023 hi, ik heb nog 2 ipads te koop. een ipad mini 2 vraagprijs 25€ een andere ipad air (waar simkaart in kan) 25€. Als je ze tezamen koopt, 45€. geen barsten in het scherm, en die ene heeft een nieuwe batterij die wel 3 weken meegaat. ze zijn wel al redelijk oud, ik denk zo'n jaar of 10. maar van de ipad mini 2, is de batterij en het toestel nog in perfecte staat. foto's op aanvraag. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Mimisiku Geplaatst: 4 juli 2023 Geplaatst: 4 juli 2023 Heb je niks meer aan! Internetsites openen er bijna niet meer op en bankprogramma’s, Outlook werken niet vanwege de opgeschroefde beveiliging. Alleen als iOS 15 of hoger erop draait heb je er nog iets aan. Heb hier zelf een iPad 4 die waardeloos is… Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
hendrico Geplaatst: 4 juli 2023 Geplaatst: 4 juli 2023 zet maar op **** Sattv4iedereen , zulke reactie's zit je toch ook niet op te wachten niet best de laatste tijd de reactie's op Satt4all 2 Vu+ Duo
pietpiet50 Geplaatst: 4 juli 2023 Geplaatst: 4 juli 2023 1 uur terug, Mimisiku zei: Heb je niks meer aan! Internetsites openen er bijna niet meer op en bankprogramma’s, Outlook werken niet vanwege de opgeschroefde beveiliging. Alleen als iOS 15 of hoger erop draait heb je er nog iets aan. Heb hier zelf een iPad 4 die waardeloos is… ALs je iOS niet te laag is prima voor andere toepassingen zoals o.a. Home Assistent of simpele spelletjes voor jonge kids VU+ DUO 4K 4x DVB-S / Octagon SF8008 4K / Wavefrontier T90
Mimisiku Geplaatst: 4 juli 2023 Geplaatst: 4 juli 2023 Ik heb zo’n apparaat (en 2 nieuwe). Geloof me, ook de kids dingen laadt hij vaak niet.. Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
Moderator ceesv Geplaatst: 5 juli 2023 Moderator Geplaatst: 5 juli 2023 Deze discussie stopt. Dit is het vraag en aanbod forum. Het is de verantwoordelijkheid van de verkoper die de goederen aanbiedt., om werkende apparaten aan te bieden. 2 Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
sattv4iedereen Geplaatst: 5 juli 2023 Auteur Geplaatst: 5 juli 2023 Mag slotje op, zijn alle 2 de deur uit. 1 Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Aanbevolen berichten