Ga naar inhoud


KAARTACTIVERINGSPROBLEEM MET XSAT 360 !


Gast

Aanbevolen berichten

[color:"red"] Het probleem dat jullie beschrijven met 310 heb ik precies hetzelfde met 360 ; hij ontvangt geen update aan het eind van de maand, noch op Viaccess (BBC Prime) noch op Mediaguard (C+ nl). Ik ben blij dat ik jullie gevonden heb want ik ben al eeuwen met kaartleverancier en dealer en fabrikant aan het praten en weet nu tenminste dat het echt niet aan de kaarten of aan mij ligt maar aan de receiver. Jullie weten er blijkbaar veel meer van dan ik en ik heb ook geen buren waar ik het kan proberen ; mijn receiver is vorige week terug geweest naar de fabriek (ik woon in Frankrijk) voor software update/reparatie – alleen doet ‘ie het nu nog niet. Ik ga dus morgen weer aan het bellen en schrijven, kunnen jullie mij hierop (snel ?) duidelijke antwoorden geven zodat ik beter weet waar ik over praat :

- ik moet op beide kaartlezers updates ontvangen om de kaarten te laten doorlopen ? ;

- zelfs als de datum op de kaartinfo verlopen is (staat nu op 31.10.2002) moeten ze het weer gaan doen als ik de receiver aan laat staan?

- hebben alle 360’s dit of is het sommige wel, sommige niet ?

- is dit probleem te repareren of stuur ik de receiver terug naar de dealer en vraag een ander merk ?

Alvast hartstikke bedankt !!!

[/color]

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...