John van Dreumel Geplaatst: 9 juli 2023 Geplaatst: 9 juli 2023 (aangepast) Het onderwerp zegt eigenlijk alles. Namens zijn baasje die geen kennis van zaken heeft bied ik zijn vorige schotel aan. Merk: Satenne Type: R2 Favoriete satellieten: Astra 1-2-3 Systeem: Handbediend. De schotel werkt prima op de drie als favoriet ingestelde satellieten en vindt deze ook snel. Voor zover ik heb kunnen checken werkt dit halfautomatische systeem eigenlijk prima. Leuk voor de beginnende camperaar ‘ camp eerder. De vraagprijs is € 250.- Het geheel is uiteraard spelend te zien in mijn woonplaats Wijchen. 9 juli 2023 aangepast door John van Dreumel Foto’s toegevoegd. Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam. Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.
John van Dreumel Geplaatst: 9 juli 2023 Auteur Geplaatst: 9 juli 2023 En nog een klein filmpje. satenne R2.mp4 Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam. Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.
Tonskidutch Geplaatst: 15 juli 2023 Geplaatst: 15 juli 2023 @John van Dreumel er is niks te zien The Crying Cowboys Aaron Rux
HJS Geplaatst: 15 juli 2023 Geplaatst: 15 juli 2023 Hier speelt het filmpje keurig netjes af VU+ Ultimo 4K ccs 1TB, VU+ Uno cable, both running on OpenPli, Rotating Triax TDA110, Apple air capsule extreme
Tonskidutch Geplaatst: 15 juli 2023 Geplaatst: 15 juli 2023 Oh dan heb ik iets te streng ingesteld qua browser. The Crying Cowboys Aaron Rux
jeevanhoof Geplaatst: 15 juli 2023 Geplaatst: 15 juli 2023 Hier ook enkel geluid, geen beeld dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
John van Dreumel Geplaatst: 15 juli 2023 Auteur Geplaatst: 15 juli 2023 Het zijn geen filmpjes maar gewoon twee foto’s. Hier nog een poging. Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam. Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen