johnb Geplaatst: 19 juli 2023 Auteur Geplaatst: 19 juli 2023 De kabel-tuner van Tonskidutch doet zijn werk. Ik heb beeld van de "Delta-zenders". De samenwerking tussen de Delta-kanalen en de satelliet-kanalen loopt echter niet lekker. Nu snap ik waarom jullie vertelden dat het veel beter is als oscam de delta-kaart kan lezen. Volgende week ga ik proberen de reader van mimisiku in oscam te zetten (voorlopig heb ik even genoeg van Vu+, sat-TV en van oscam).
Tonskidutch Geplaatst: 20 juli 2023 Geplaatst: 20 juli 2023 11 uren geleden, johnb zei: De samenwerking tussen de Delta-kanalen en de satelliet-kanalen loopt echter niet lekker. Maak jezelf een bouquet aan voor Delta kabel zenders en voor Satelliet zoals ik heb voor Ziggo en Sat Coles Corner Richard Hawley
johnb Geplaatst: 21 juli 2023 Auteur Geplaatst: 21 juli 2023 Op 20-7-2023 om 08:17, Tonskidutch zei: Maak jezelf een bouquet aan voor Delta kabel zenders en voor Satelliet zoals ik heb voor Ziggo en Sat
johnb Geplaatst: 21 juli 2023 Auteur Geplaatst: 21 juli 2023 Bedankt voor de tip. Het werkt best goed. Heel veel dank voor al jullie aanwijzingen en vooral voor de kabeldecoder van tonskidutch!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen