Gerdy Geplaatst: 4 oktober 2023 Geplaatst: 4 oktober 2023 Wat bedoel je daarmee minplus? Geef eens een concreet voorbeeld Gerdy
minplus Geplaatst: 4 oktober 2023 Geplaatst: 4 oktober 2023 Simpel. Ik zei Gery. En kon het niet meer corrigeren . 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Beheerder Michel Geplaatst: 5 oktober 2023 Beheerder Geplaatst: 5 oktober 2023 11 uren geleden, minplus zei: Alleen jammer dat je op dit forum een domme fout niet kunt herstellen als je er niet bliksemsnel bij bent, Gerdy. Een fout in de software. Ik weet niet wat jij bliksemsnel noemt, maar je kunt je eigen bericht wijzigen tot 30 minuten na plaatsing. Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
minplus Geplaatst: 5 oktober 2023 Geplaatst: 5 oktober 2023 En 30 minuten is erg snel als je niet permanent heen en weer aan het zappen bent op een forum en pas 2 uur later een domme fout merkt. Ik snap de keuze en in dit geval was het een onbenulligheid. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Beheerder Michel Geplaatst: 5 oktober 2023 Beheerder Geplaatst: 5 oktober 2023 Ja, dus is welke instelling dan ook nooit genoeg als je niet goed leest wat je geschreven hebt. Zoals jezelf al begrepen had is die 30 minuten om te voorkomen dat leden niet lange tijd na posten een heel topic uit hun verband kunnen trekken, dus die 30 minuten blijft wel zo. Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Moderator ceesv Geplaatst: 5 oktober 2023 Moderator Geplaatst: 5 oktober 2023 En in noodgevallen kan je altijd een moderator vragen de tekst aan te passen. P.S. dus alleen in noodgevallen! 1 Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
minplus Geplaatst: 5 oktober 2023 Geplaatst: 5 oktober 2023 Helemaal met beiden eens. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Gerdy Geplaatst: 5 oktober 2023 Geplaatst: 5 oktober 2023 Beetje off topic dit? Ben geen moderator meer, dus bemoei ik er mij niet mee (alhoewel ik nu véél vrije tijd heb 😂) 1 minuut geleden, Gerdy zei: Beetje off topic dit? Ben geen moderator meer, dus bemoei ik er mij niet meer mee (alhoewel ik nu véél vrije tijd heb 😂) Gerdy
Beheerder Michel Geplaatst: 5 oktober 2023 Beheerder Geplaatst: 5 oktober 2023 🤓 Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Zilverster Geplaatst: 23 oktober 2023 Geplaatst: 23 oktober 2023 @Gerdy, Quote Gerdy / Ydreg Uit de oude vertrouwde en mooie tijd ☺️ . Quote En ja, deze maand word ik er 78 😇... Ik wens jou in ieder geval nog vele rustige jaren toe 😄 🤘 ....... M.vr.gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
Gerdy Geplaatst: 23 oktober 2023 Geplaatst: 23 oktober 2023 Rustig 🤣🤣🤣? Alleen een hartstilstand zal mij stoppen 😃 Bedankt alvast voor de prachtige wens! Gerdy
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen