yvessr Geplaatst: 21 juli 2023 Geplaatst: 21 juli 2023 Hallo allemaal, Ik kreeg enkele films 1080p HDTV AV1 maar die blijken onleesbaar met de Media Player van mijn Zero met OpenPli 8.3... Is er een oplossing met een of andere nieuwe codec ? Alvast bedankt voor een reply ! Vu+ Zero: OpenPli 8.3
Tonskidutch Geplaatst: 21 juli 2023 Geplaatst: 21 juli 2023 Quote Hallo Ich habe einige HDTV 1080p AV1 Filme erhalten, aber ich kann sie nicht mit dem Media Player Plugin abspielen... Gibt es eine Lösung? DANKE! zag je bericht al voorbij komen 😁 op ander forum heb je ook al geprobeerd af te spelen via de PVR knop, dus opnames op hdd afspelen via de standaard player True North Rebekka Bakken
yvessr Geplaatst: 21 juli 2023 Auteur Geplaatst: 21 juli 2023 bij navraag blijken het films te zijn afkomstig van Netflix ... (speciaal formaat ?) Vu+ Zero: OpenPli 8.3
Tonskidutch Geplaatst: 21 juli 2023 Geplaatst: 21 juli 2023 Je schreef het zelf al AV1 Codex. True North Rebekka Bakken
Tonskidutch Geplaatst: 21 juli 2023 Geplaatst: 21 juli 2023 12 minuten geleden, yvessr zei: PVR knop ??? True North Rebekka Bakken
Tonskidutch Geplaatst: 21 juli 2023 Geplaatst: 21 juli 2023 FFMpeg moet AV1 afspelen, nu is de vraag of je die ook gekozen hebt als plugin? je hebt namelijk gstreamer en exteplayer FFMpeg True North Rebekka Bakken
yvessr Geplaatst: 21 juli 2023 Auteur Geplaatst: 21 juli 2023 Bedankt voor je hulp... - de afstandbediening van de Zero heeft blijkbaar geen PVR knopje... ? - waar kan ik die plugin vinden ? Ik vind hem niet in de standaard plugin lijst. Vu+ Zero: OpenPli 8.3
Oplossing Tonskidutch Geplaatst: 21 juli 2023 Oplossing Geplaatst: 21 juli 2023 (aangepast) geinig nu dacht ik dat je een Ultimo4K had met desbetreffende afstandbediening en die oude Vu+ Zero gaat het niet doen, ook niet met je OpenPli 8.3 (in tegenstelling tot wat je op de handtekening hebt had geschreven) als we van de externe forum berichten uitgaan. 21 juli 2023 aangepast door Tonskidutch voltooid verleden tijd True North Rebekka Bakken
yvessr Geplaatst: 21 juli 2023 Auteur Geplaatst: 21 juli 2023 OK spijtig dan... misschien kan ik wel op zoek gaan om die videos om te zetten naar een leesbaar formaat... Bedankt voor je hulp ! 1 Vu+ Zero: OpenPli 8.3
yvessr Geplaatst: 21 juli 2023 Auteur Geplaatst: 21 juli 2023 ter info... Ik vond een omzetter naar mp4 'Handbrake' en die doet het perfect ! 1 Vu+ Zero: OpenPli 8.3
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen