Ga naar inhoud


TCM Movies is na 20 jaar niet meer te ontvangen in het Verenigd Koninkrijk en Ierland


SoarSat

Aanbevolen berichten


Tja, als het nu mogelijk was om die gecodeerde kanalen hier te ontvangen...

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, SoarSat zei:

TCM Movies is na 20 jaar niet meer te ontvangen in het Verenigd Koninkrijk en Ierland

Beetje oud nieuws, ik ontdekte het vandaag pas. Ik kan er hier geen post over vinden dus denk ik post het even.

 

hqdefault.jpg


Dit was hier al gemeld bij de transponder veranderingen.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verwonderd me niet, alles willen ze opdoeken en alles stopt wel eens, destijds in België ook te ontvangen nog analoog, na 21u TCM tot 6u daarna was het dan CN Cartoon Network, daarna dan analoog aparte kanalen TCM en CN Cartoon Network, themakanalen kunnen maar weinig lang stand houden in België en Nederland, als we nog 13th Street hadden en Sy Fy, Sundance en amc en noem maar op, want mijn goede provider Proximus die doet zelfs geen moeite om andere zenders aan te bieden, ze vinden het belangrijker hun basispakketzenders duurder en duurder te maken, daar komt het op aan, kan niet duur genoeg zijn, per maand €136, daarvoor was het nog €130, wat ik ook al erg duur vind, ze slaan maar op, maar dan mogen ze hun zenderaanbod ook eens gaan uitbreiden, wat zeer mager overkomt voor de basiskijker.

Misschien TCM wel nog in Amerika beschikbaar is of misschien nog in Frankrijk of via andere landen via iptv?

Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Timm1983 zei:

Verwonderd me niet, alles willen ze opdoeken en alles stopt wel eens, destijds in België ook te ontvangen nog analoog, na 21u TCM tot 6u daarna was het dan CN Cartoon Network, daarna dan analoog aparte kanalen TCM en CN Cartoon Network, themakanalen kunnen maar weinig lang stand houden in België en Nederland, als we nog 13th Street hadden en Sy Fy, Sundance en amc en noem maar op, want mijn goede provider Proximus die doet zelfs geen moeite om andere zenders aan te bieden, ze vinden het belangrijker hun basispakketzenders duurder en duurder te maken, daar komt het op aan, kan niet duur genoeg zijn, per maand €136, daarvoor was het nog €130, wat ik ook al erg duur vind, ze slaan maar op, maar dan mogen ze hun zenderaanbod ook eens gaan uitbreiden, wat zeer mager overkomt voor de basiskijker.

Misschien TCM wel nog in Amerika beschikbaar is of misschien nog in Frankrijk of via andere landen via iptv?

Timm1983


De vraag is altijd, welke zenders hebben nog uitzendrechten in België dat ze kunnen toevoegen, 

Zoveel is er niet meer beschikbaar.

dat is altijd het probleem in België en nl.

SyFy was in België beschikbaar bv omdat het bij ziggo zat in Nederland en we er van konden profiteren om die in België ook te hebben, eens die daar niet meer kon wegens te duur kosten om nog door te geven had het geen bestaansrecht meer in België omdat de kosten hoger waren dan de inkomsten en dan was het over voor die zender.

en daar wringt het schoentje altijd, de Benelux is te klein om een zender rendabel te houden zonder genoeg reclame inkomsten.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...