Gast Geplaatst: 11 november 2002 Geplaatst: 11 november 2002 hoe maak ik van een videobestand afgehaald van kazaa een vcd of svcd??, want heb gewoon het bestand gebranden op een cd en hy speelt in geen een dvd af maar wel op de pc
chevrolet Geplaatst: 11 november 2002 Geplaatst: 11 november 2002 @Cosenza, Hier vind je echt alle info die je zoekt. suc6 V8 "fortuna vitrea est" VU+ Duo
chevrolet Geplaatst: 8 december 2002 Geplaatst: 8 december 2002 Ach, wat is een maand op een mensenleven? V8 "fortuna vitrea est" VU+ Duo
Gast Geplaatst: 9 december 2002 Geplaatst: 9 december 2002 waar vind ik studio 7?ik heb een philips dvd en er staat video cd heb een fim gedownload op kazaa en hem gamaakt zowel op vcd als svcd het heeft 13uur geduurd en dvd speler zegt eror wat doe ik verkeerd?
chevrolet Geplaatst: 10 december 2002 Geplaatst: 10 december 2002 Dan kan je Philips waarschijnlijk geen VCD en SVCD lezen. V8 "fortuna vitrea est" VU+ Duo
Gast Geplaatst: 12 december 2002 Geplaatst: 12 december 2002 Hoe heb je die VCD gebrand?? Met Nero?? gr,
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen