bellejt Geplaatst: 25 juli 2023 Geplaatst: 25 juli 2023 https://www.zeilen.nl/aan-boord/onderhoud-klussen/praktijk-bierblikjesantenne/ Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
MrDish Geplaatst: 26 juli 2023 Auteur Geplaatst: 26 juli 2023 Dat wordt lekker stoeien, maar 't werkt perfect. Mvg
MrDish Geplaatst: 26 juli 2023 Auteur Geplaatst: 26 juli 2023 Dat is ook een idee. jullie leden nog meer ideen voor op zolder. gooi ze in de : ideen bus Mvg
MrDish Geplaatst: 26 juli 2023 Auteur Geplaatst: 26 juli 2023 Hoe groot zijn de blikjes. Mooi gedaan en gemaakt trouwens. Mvg
mereltje Geplaatst: 26 juli 2023 Geplaatst: 26 juli 2023 Volgens mij werkt dat niet de blikjes moeten vrij zijn van elkaar ! Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
RicardoBelli Geplaatst: 26 juli 2023 Geplaatst: 26 juli 2023 8 minuten geleden, mereltje zei: Volgens mij werkt dat niet de blikjes moeten vrij zijn van elkaar ! Die blikjes staan 1,5 centimeter van elkaar hoor .als je goed inzoemt op de a plug dan zie je dat wel.mvg Ricardo
mereltje Geplaatst: 26 juli 2023 Geplaatst: 26 juli 2023 2 minuten geleden, RicardoBelli zei: Die blikjes staan 1,5 centimeter van elkaar hoor .als je goed inzoemt op de a plug dan zie je dat wel.mvg Ricardo Wat er om de blikjes zit is dat kunststof ? Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
jeevanhoof Geplaatst: 27 juli 2023 Geplaatst: 27 juli 2023 Het moeten wel degelijk bierblikjes zijn ! Met blikjes frisdrank werkt het niet, dat is ander materiaal. Ik heb deze antenne jaren terug ook gebouwd en voldoet ruimschoots. mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
MrDish Geplaatst: 27 juli 2023 Auteur Geplaatst: 27 juli 2023 55 minuten geleden, jeevanhoof zei: Het moeten wel degelijk bierblikjes zijn ! Met blikjes frisdrank werkt het niet, dat is ander materiaal. Ik heb deze antenne jaren terug ook gebouwd en voldoet ruimschoots. mvg Foto of foto's Voor de ideeën bus. Mvg
Tonskidutch Geplaatst: 27 juli 2023 Geplaatst: 27 juli 2023 je hebt zeker google uit de browser gewist? Coles Corner Richard Hawley
MrDish Geplaatst: 27 juli 2023 Auteur Geplaatst: 27 juli 2023 6 minuten geleden, Tonskidutch zei: je hebt zeker google uit de browser gewist? Hoe bedoel je : Je hebt zeker........... Gewist!? Ik mag toch wel vragen naar foto's wat hij gemaakt heeft. Waarom altijd Google.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen