Crazy Sat Geplaatst: 29 juli 2023 Geplaatst: 29 juli 2023 Quote beter. ga zo voort en als je foto's vraagt aan anderen moet je ook zelf foto's leveren Zelfs bij de site van zendamateurs actief , maar dan als harry61 😅 https://www.zendamateur.com/viewtopic.php?f=14&t=26822 feedhunting , a crazy hobby ! Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band. DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.
MrDish Geplaatst: 5 augustus 2023 Auteur Geplaatst: 5 augustus 2023 45 minuten geleden, RicardoBelli zei: Ohhh Mr Dish afkiekert 😄👍👍👍👍 Beter goed gejat dan slecht bedacht. Wie kan er mij : nylon trapezium m8 draad leveren. Bij voorbaat dank Mvg
RicardoBelli Geplaatst: 5 augustus 2023 Geplaatst: 5 augustus 2023 Vergeet alleen niet een carrosserieband tussen de blikjes te gebruiken ! Dit voorkomt kortsluiting tussen de kern en massa van de coaxplug mvg Ricardo
MrDish Geplaatst: 5 augustus 2023 Auteur Geplaatst: 5 augustus 2023 48 minuten geleden, RicardoBelli zei: Vergeet alleen niet een carrosserieband tussen de blikjes te gebruiken ! Dit voorkomt kortsluiting tussen de kern en massa van de coaxplug mvg Ricardo Bij mij zit er lucht tussen. en ik gebruik installatie draad aan de kern.
RicardoBelli Geplaatst: 5 augustus 2023 Geplaatst: 5 augustus 2023 Oke dat heb ik ook zo gedaan met de kern 👍mvg Ricardo
bobje Geplaatst: 15 augustus 2023 Geplaatst: 15 augustus 2023 Hoi Vraagje, Moeten de aansluitingen in het midden onder en boven zodat er ca 1 1/2 cm tussen zit? Of kan je ook ergens in de zijkant boven en onder de bevestigingen maken? Want dat werkt bij mij niet, of ik zit in een slecht ontvangst gebied.
RicardoBelli Geplaatst: 15 augustus 2023 Geplaatst: 15 augustus 2023 https://www.zeilen.nl/aan-boord/onderhoud-klussen/praktijk-bierblikjesantenne/ Kijk hier maar is , ik vind mijn op lossing mooier .en ja er moet precies 1 1/2 centimeter tussen de blikjes zitten dus elkaar absoluut niet raken dit ivm kortsluiting van de kern en de massa van de coax of plug . En jij moet een tv hebben die dvb t2 ontvangen kan dus hevc 265 .en dus niet 264 . als er op steunzender lelijkstad de zenders van de npo + 2 regionale worden uitgezonden moet je die haast op een breinaald kunnen ontvangen als je er niet te ver vanaf zit .mvg Ricardo 1
bobje Geplaatst: 15 augustus 2023 Geplaatst: 15 augustus 2023 Thx, Ik heb een combobox dus dvcb-c, dvb-t,dvb-s, iptv etc etc.Dus die pakt alles. Ook 4k. Ik zal de blikjes opnieuw even onderhanden nemen.
RicardoBelli Geplaatst: 15 augustus 2023 Geplaatst: 15 augustus 2023 Oke 4k dan lukt het nu de antenne nog .hier kon ik zelfs met een kleine dab antenne nog dvb t2 ontvangen ,deze antenne zat bij mijn rotel tuner bijgeleverd. De duitse kanalen zul je wel niet kunnen ontvangen .succes met het hobbyen . Mvg Ricardo
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen