Adel68 Geplaatst: 3 augustus 2023 Auteur Geplaatst: 3 augustus 2023 11 minuten geleden, Sprietje zei: Wat is een polarisator? Een passieve polarisator is een tussenstuk met een rechtoekige doorgang (afbeelding 1). De golven kunnen er bijvoorbeeld wel horizontaal doorheen maar niet verticaal of net andersom afhankelijk hoe je de polarisator monteert. Een polarisator heb je ook met een kleine elektromotor, een zogenaamde mechanische polarisator die de doorgang 90 graden kan verdraaien (afbeelding 2). Daarnaast bestaat er nog een magnetische polarisator die de elektromagnetische golven magnetisch 90 graden kan verdraaien (afbeelding 3). Wat ik heb is zoals op de foto van de voorkant en van de achterkant. Ik denk dat het onmogelijk is om een nieuwe lnb te installeren
RimaNTSS Geplaatst: 3 augustus 2023 Geplaatst: 3 augustus 2023 29 minuten geleden, Adel68 zei: Waar kan ik dit stuk vinden dat ik heb aangepast door de verkoper en hij gooide het origineel Ik heb een paar elektromagnetische polarisatoren (één is gloednieuw, in de doos), maar zoals ik al eerder zei, die polarisatoren zijn niet meer nodig . Maar als je nog zo'n onderdeel nodig hebt, kun je het van mij krijgen voor een biertje plus verzendkosten.
Sprietje Geplaatst: 3 augustus 2023 Geplaatst: 3 augustus 2023 (aangepast) Ik kan er niks van maken. Omdat er een elektrische draad aan zit kan het alleen maar een magnetische polarisator zijn. Bovendien is de doorlaat met een bout en een ring afgesloten waardoor er geen signaal door kan. Ik begrijp er niets van. 3 augustus 2023 aangepast door Sprietje
Adel68 Geplaatst: 3 augustus 2023 Auteur Geplaatst: 3 augustus 2023 (aangepast) 15 minuten geleden, Sprietje zei: Ik kan er niks van maken. Omdat er een elektrische draad aan zit kan het alleen maar een magnetische polarisator zijn. Bovendien is de doorlaat met een bout en een ring afgesloten waardoor er geen signaal door kan. Ik begrijp er niets van. Die in de doos is dezelfde die ik heb. Maar de tweede foto is zonder draad, dit is wat ik wil Kun je me een foto sturen van het tweede stuk van de achterkant? 3 augustus 2023 aangepast door Adel68
Adel68 Geplaatst: 3 augustus 2023 Auteur Geplaatst: 3 augustus 2023 30 minuten geleden, RimaNTSS zei: Ik heb een paar elektromagnetische polarisatoren (één is gloednieuw, in de doos), maar zoals ik al eerder zei, die polarisatoren zijn niet meer nodig . Maar als je nog zo'n onderdeel nodig hebt, kun je het van mij krijgen voor een biertje plus verzendkosten. Die in de doos is dezelfde die ik heb. Maar de tweede foto is zonder draad, dit is wat ik wil Kun je me een foto sturen van het tweede stuk van de achterkant?
Adel68 Geplaatst: 3 augustus 2023 Auteur Geplaatst: 3 augustus 2023 (aangepast) 14 minuten geleden, MrDish zei: Goh heb ik ook welk stuk van deze kan ik gebruikenWhy paypal. Send me your account number and your name invacom flens twin lnb 3 augustus 2023 aangepast door Adel68
Adel68 Geplaatst: 3 augustus 2023 Auteur Geplaatst: 3 augustus 2023 1 uur terug, MrDish zei: Goh heb ik ook Kun je me dit stuk verkopen?
MrDish Geplaatst: 4 augustus 2023 Geplaatst: 4 augustus 2023 8 uren geleden, Adel68 zei: Kun je me dit stuk verkopen? Pb Mvg
trust Geplaatst: 4 augustus 2023 Geplaatst: 4 augustus 2023 (aangepast) 19 uren geleden, Sprietje zei: Ik kan er niks van maken. Omdat er een elektrische draad aan zit kan het alleen maar een magnetische polarisator zijn. Bovendien is de doorlaat met een bout en een ring afgesloten waardoor er geen signaal door kan. Ik begrijp er niets van. Het is een ferro-magnetische polarizer , er gaat wel degelijk signaal door . moet zijn ferriet 4 augustus 2023 aangepast door trust Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging . Octagon SF8008 4K Edision Primo IP S2 Dr.HD F16 1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ 1.2 m Echostar Offset aan schuur 53º E 34.5 W Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen