Adel68 Geplaatst: 3 augustus 2023 Geplaatst: 3 augustus 2023 Hulp bij philips gregorian schotel 90 cm Polarmount De Polarmount beweegt niet en de motor is verwijderd, maar dit gedeelte dat op de foto's staat, beweegt helemaal niet De informatie die ik heb en onthoud, is dat je bij het verwijderen van de Polarmount-motor deze naar links en rechts kunt bewegen, maar wat ik heb, beweegt helemaal niet.
RimaNTSS Geplaatst: 3 augustus 2023 Geplaatst: 3 augustus 2023 Maak je geen zorgen, gebruik gewoon wat WD40 op de as. Het lijkt erop dat de antenne lange tijd niet is verplaatst en nu vastzit.
Adel68 Geplaatst: 3 augustus 2023 Auteur Geplaatst: 3 augustus 2023 Ik gebruikte alles wat vastzit en nooit beweegt Is het beter om een hamer te gebruiken?
Adel68 Geplaatst: 3 augustus 2023 Auteur Geplaatst: 3 augustus 2023 Ja, nu bewoog het toen ik de hamer een beetje gebruikte, maar nog steeds sterk Ik heb een tweede probleem met de lnb-trompet, kunt u mij helpen? https://www.sat4all.com/forums/topic/380010-philips-gregorian-schotel-90-cm/#comment-2717847
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen