Ga naar inhoud


Code afstandbediening Duo 4K veranderen


MaartenM

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik probeer de code van de afstandbediening van mijn Duo 4K te veranderen. Volgens de een moet je 2 en 7 tegelijk indrukken, tot de LED brandt. Maar dat gebeurt niet.

Volgens anderen moet je Standby en OK tegelijk indrukken. Dan gaat de LED uiteindelijk wel branden, maar de code veranderen (0001 of 0004) en dan weer OK geven, werkt niet.

 

Binnen de APP Remote Control System Setting werkt dit allemaal niet.

 

Weet kan hier meer over vertellen?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Kan niemand hier iets over zeggen? Ik baal vreselijk dat ik het niet kan veranderen. Een Ultimo 4K staat in dezelfde ruimte als een Duo 4K. Die werken nu allebei op code 2. Ook de Ultimo krijg ik niet veranderd.

Ik zou al flink geholpen zijn wanneer ik een van beide, liefst de Duo 4K, op code 3 zou kunnen zetten. Maar dat lukt niet in OpenPli.

Ik heb namelijk in een andere ruimte een Solo 4K staan die op code 3 werkt. Maar zelfs met die afstandsbediening krijg ik het in OpenPli op de Ultimo en de Duo 4K niet voor elkaar.

 

HELP!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha, er is enige duidelijkheid gekomen. Wanneer je in de app de code hebt veranderd, moet je niet terug met 'Klaar', maar met 'Herstellen'. Geef je Klaar, dan wordt de verandering teruggedraaid.

In mijn ogen zou het net omgekeerd moeten zijn, maar goed, de programmeur zag dat kennelijk anders. Even kijken wat ik verder nog kan doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...