Ga naar inhoud


[Pioneer] Gezocht: Originele firmware (2Mb) BCT1610


Satori

Aanbevolen berichten

Tbv een kapotte BCT1610 van iemand in Spanje ben ik op zoek naar de originele firmware van de BCT1610.

Het lijkt er op dat de initialisatie van een BCT1610 anders is dan bij een BCT1630(120i) en daarom krijgen we het progje jtag_tester niet aan het werk op een 1610.

Ik heb een tijdelijk publiek email adres aangemaakt: view99@zonnet.nl

 

Alvast bedankt.

Satori

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi Satori,

 

Hoe luidt de type naam van deze pioneer.

 

Ik ben al aan het zoeken gegaan, maar ik kan er zo gauw ook niets van vinden. Maar misschien helpt het type.

 

Groeten Sander

Octagon SF 1018 HD - V1.11.70 - CD/TVV/SRG - Wavefrontier T55 W 5/1 - 5/9/10/13/16/19/23/28 O
Octagon SF 1008 HD - V1.11.70 - CD/TVV Archsat 19/23 O

Rebox RE 9000 HD - V1.11.70 - CD/TVV Archsat 19/23 O

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is het: Het type nummer is BCT1610. In een aantal landen (oa Polen en gedeeltelijk in Spanje en Italie) worden de decoders uitgeleverd onder de BCT naam. Bij ons is het een DBR naam. Ik neem aan dat de DBR120i overeenkomt met de BCT1630, maar zelfs dat weet ik niet zeker.

Wat wel duidelijk is geworden is dat de ini-file voor de 120i niet werkt op een BCT1610, waardoor er blijkbaar toch verschillen zijn. Deemonru heeft jtag-tester gemaakt met ini-files voor de BCT1630, die zijn aangepast nav de files die ik hem gestuurd heb en die werken nu op de DBR120i.

 

PS. Deemonru heeft vandaag (sorry gisteren, het is na 24 uur) zijn files ge-uodate. Deze kun je vinden bij Deemonru zelf.

 

Bedankt voor het meezoeken,

Satori

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na 2 weken heen en weer mailen tussen Spanje en Polen is de 1610 aande praat. Achteraf blijkt dat we met dezelfde files te kunnen als voor onze 120i. Alleen hadden we de nieuwe soft nodig, die nu bij Deemonru staat.

 

ALlemaa bedankt voor het meezoeken.

Topic kan gesloten worden.

 

Groeten,

Satori

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...