moonchild Geplaatst: 10 augustus 2023 Geplaatst: 10 augustus 2023 Bekend van The Band , maar ook sublieme solo LP's. Dat hij lekker mag rocken op een mooie plek met de collega;s die hem voorgingen. VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2
Drs. IJzerbout Geplaatst: 12 augustus 2023 Geplaatst: 12 augustus 2023 Nooit van gehoord. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
minplus Geplaatst: 12 augustus 2023 Geplaatst: 12 augustus 2023 😁 Maar RIP. Moet jij als ouwe zak toch echt wel kennen. Wel eens van Bob Dylan gehoord?🤔 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
waterpas Geplaatst: 12 augustus 2023 Geplaatst: 12 augustus 2023 15 minuten geleden, minplus zei: 😁 Maar RIP. Moet jij als ouwe zak toch echt wel kennen. Wel eens van Bob Dylan gehoord?🤔 Ben ik met je eens minplus maar ja, Drs. IJzerbout, geen Engelse draad hé, dus die exclusiviteit mist die dan toch. Hij zal wel van heel veel dingen nog nooit gehoord hebben zo lijkt het.😜 In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.
Beheerder Michel Geplaatst: 12 augustus 2023 Beheerder Geplaatst: 12 augustus 2023 Je moet wel behoorlijk onder een steen gelegen hebben als je 40+ bent en deze niet kent. Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
minplus Geplaatst: 12 augustus 2023 Geplaatst: 12 augustus 2023 Of deze: 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Drs. IJzerbout Geplaatst: 12 augustus 2023 Geplaatst: 12 augustus 2023 48 minuten geleden, Michel zei: Je moet wel behoorlijk onder een steen gelegen hebben als je 40+ bent en deze niet kent. Ik ken ‘m niet. Maar mijn muziekkeus gaat in een andere richting. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
minplus Geplaatst: 12 augustus 2023 Geplaatst: 12 augustus 2023 Maar wel eens wat dingen van Dylan gehoord? Dikke kans dat je hem dan ook gehoord hebt. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
waterpas Geplaatst: 12 augustus 2023 Geplaatst: 12 augustus 2023 46 minuten geleden, Drs. IJzerbout zei: Ik ken ‘m niet. Maar mijn muziekkeus gaat in een andere richting. Als je ´m niet kent, dan is er toch geen sprake van kiezen, heb je enkel een andere "richting". In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.
boudeman Geplaatst: 12 augustus 2023 Geplaatst: 12 augustus 2023 3 uren geleden, Drs. IJzerbout zei: Ik ken ‘m niet. Maar mijn muziekkeus gaat in een andere richting. Umm Kulthum? Ook opwindend.
Penthe Geplaatst: 12 augustus 2023 Geplaatst: 12 augustus 2023 Ik heb beide nummers wel eens gehoord, maar luisterde een heel andere stijl muziek(geen commerciele top 40) waardoor ik de bovenstaande nummers makkelijk gemist kon hebben. Denk dat ik ze ooit een keer op de werkplek heb gehoord.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen