kees321 Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden Onlangs zag ik in een kringloopwinkel een stapeltje van 3 ( type 5200, kan dat kloppen ? ). Voor E 17,50 p/s
Moderator ceesv Geplaatst: 4 uren geleden Moderator Geplaatst: 4 uren geleden Tegen de tijd dat TS een besluit genomen heeft, heet Ziggo het signaal afgeschakeld.🙄 1 Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Miauw Geplaatst: 4 uren geleden Auteur Geplaatst: 4 uren geleden (aangepast) 1 uur geleden, kees321 zei: Onlangs zag ik in een kringloopwinkel een stapeltje van 3 ( type 5200, kan dat kloppen ? ). Voor E 17,50 p/s Ik haal ze gratis op, Ziggo is behoorlijk druk met het vervangen door vooral de NEXT-mini, juist door interactieve functies sinds 1 oktober j.l. bij Humax ontvangers er niet meer is, wat overblijft is een harde schijf recorder die een smartcard nodig heeft als deze alles wat in HD uitgezonden wordt, ook in HD kan weergeven. Daarbij komt ook dat de oude ontvangers geen UHD-TV, wat beter bekend staat onder 4K, niet aan. Bepaalde uitzendingen en streamingdiensten geven een UHD/4K resolutie door, mensen willen dat blijkbaar kunnen ontvangen z want hun TV kan dat signaal ook aan. Smartcards worden sinds 2015 niet meer uitgegeven, zo wordt men langzaam richting IPTV van Ziggo geduwd via een App, een NEXT en volgens mij het meest een NEXT-mini wat ik van de meeste mensen waar ik apparatuur opgehaald heb. Ziggo wil oude apparatuur niet terug, mag men houden, dat scheelt Ziggo afstorten wat hun geld kost, dan zitten mensen met die spullen, want Ziggo stuurt alleen dozen die groot genoeg zijn voor apparatuur die wel terug gezonden moet worden. Denk aan een NEXT-mini, maar een verouderde modem niet, past er dan ook niet in. Steeds meer gemeenten in Nederland hanteren voor restafval op diverse manieren een apart tarief, bijvoorbeeld per keer dat iemand een ondergrondse container voor restafval via een pas die aan een adres geregistreerd staat opent. Ik woon in een gemeente waarvoor restafval apart betaald moet worden, door scheiding van papier, plastic, blik en glas kunnen mensen besparen op hun afval kosten die de gemeente per jaar berekend. Door o.a. deze situatie wordt na het plaatsen van gratis advertenties in een gemeentelijk huis aan huis krant, wordt ik zo nu en dan gebeld om het op te halen. Niet alles is heel of bruikbaar, dat gaat bij mij in een doos, zodra deze vol is, gaat de doos met inhoud naar de milieustraat en gaat buiten het restafval om naar de juiste manier van afvoeren. Het is een win win situatie, het scheelt mensen geld met het bij het restafval gooien, ik pluk er tussenuit wat ik interessant vindt, daarnaast krijg ik nogal eens extra spullen waar mensen van af willen die soms bruikbaar zijn, maar vaak voor de milieustraat bedoelt zijn, dan neem ik dan ook mee als ze er graag van af willen, ze hebben mij tenslotte ook geholpen en de moeite genomen om mij te bellen. 4 uren geleden aangepast door Miauw Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.
Mimisiku Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden Smartcard van Ziggo worden nog steeds geleverd zij het met een CI+ module... Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
Miauw Geplaatst: 3 uren geleden Auteur Geplaatst: 3 uren geleden 20 minuten geleden, Mimisiku zei: Smartcard van Ziggo worden nog steeds geleverd zij het met een CI+ module... Klopt, maar interactief werkt niet meer, hooguit HD TV kijken. Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.
Mimisiku Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden Daar zijn nieuwsgroepen voor en meteen zonder reclame. Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen