Tonskidutch Geplaatst: 26 augustus 2023 Geplaatst: 26 augustus 2023 2 uren geleden, Tonskidutch zei: maar in welke toestellen heb je dat geconstateerd naast die SAB? 16 minuten geleden, Gerard 76 zei: Lijkt eerder aan de combi ontvanger/module te liggen dat dacht ik ook alleen moet er wel nog eerst een antwoord komen van @TEUNISSEN76 Coles Corner Richard Hawley
Heartsequencer Geplaatst: 4 september 2023 Geplaatst: 4 september 2023 In mijn Vu+ Ultimo 4k (nieuwste VTI) werkt het witte module niet goed - vaak stilstaand beeld voor 5-10 seconden....dus helaas niet te gebruiken.
Mimisiku Geplaatst: 4 september 2023 Geplaatst: 4 september 2023 Die ervaring kan ik niet met je delen. Ook een VU+Ultimo 4K met VTi. Als ik de module erin stop werkt dat gewoon zonder hickups. Er worden zelfs 2 CI modules gebruikt! De M7 witte CI en een Viaccess ORCA voor de SRG kaart (Zwitserland) Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
Moderator ceesv Geplaatst: 4 september 2023 Moderator Geplaatst: 4 september 2023 Hier idem, het witte ci module met VTi laatste versie werkt prima. Ik gebruik een Duo 4k SE BT Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Heartsequencer Geplaatst: 4 september 2023 Geplaatst: 4 september 2023 @Mimisiku @ceesv Hmm...dan is of mijn module of mijn Vu defect. De module wordt wel erg warm altijd...
Moderator ceesv Geplaatst: 4 september 2023 Moderator Geplaatst: 4 september 2023 Die modulen worden inderdaad warm. Heb je eigenlijk nog een softcam draaien? eventueel in het menu je mudule koppelen met de betreffende zenders. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Heartsequencer Geplaatst: 4 september 2023 Geplaatst: 4 september 2023 @ceesv Ik had de Oscam al uitgeschakeld en de betreffende zenders per 'CI-Assignment' gekoppeld. Ook per CAID. lk laat nu de Oscam draaien tot dat alles op zwart gaat, en daarna ga ik de Cam 803 halen. Nou ja - alternatief is er ook nog de Chromecast met Google TV...
TEUNISSEN76 Geplaatst: 8 september 2023 Auteur Geplaatst: 8 september 2023 Ik ben weinig online, maar hier wat reacties/extra info: 1 Het zappen gaat traag (4sec ) alleen tussen en naar gecodeerde zenders. 2 De moduul (voorheen dus alleen de kaart) wordt nooit opeens spontaan afgemeld waardoor je hem opnieuw aan en uit moest zetten. (pluspunt) 3 ALLEEN RTLZ geeft pas beeld na 3 minuten, en soms loopt het beeld vast (kost me na een zap beweging dus weer 3 min.) Alle andere gecodeerde zenders hebben geen probleem. (lijkt een software probleem van de moduul) 4 Ik heb de moduul alleen getest in de sab titan1 3603 (amstar.softw. uit mijn hoofd)
Mojo Geplaatst: 8 september 2023 Geplaatst: 8 september 2023 3 uren geleden, TEUNISSEN76 zei: (lijkt een software probleem van de moduul) Ga er maar 100% van uit dat het niet aan de module ligt. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Giant2000 Geplaatst: 11 september 2023 Geplaatst: 11 september 2023 Op 11-8-2023 om 15:11, TEUNISSEN76 zei: Als je de nieuwe ci-muduul van canal digitaal plaatst(de witte nagra 3.5), werkt hij dan direct, of moet je dan wachten op een activerings puls? zo ja , op welke zender moet ik hem dan zetten? Je kan ook naar Mijn Canal Digitaal gaan en bij instellingen je smartcard heractiveren. https://www.canaldigitaal.nl/mijn-canaldigitaal/instellingen/ Life is bitter.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen