iamlake Geplaatst: 21 augustus 2023 Auteur Geplaatst: 21 augustus 2023 Het werkt nog steeds dus het topic kan wat mij betreft gesloten worden. Als beste oplossing heb ik aangegeven het verhogen van 40 GB naar 10000 GB, maar de suggestie van opnieuw flashen zou net zo goed kunnen. Beide gelijktijdig gedaan. Het werkt nu dus weer goed, mocht het probleem zich weer voordoen dan meld ik mij weer. Iedereen bedankt voor de inbreng!
John van Dreumel Geplaatst: 29 augustus 2023 Geplaatst: 29 augustus 2023 Het kán incidenteel voor komen dat er data in de Root van de box terecht is gekomen. Dan krijg je een dergelijke melding. Dat had je eenvoudig kunnen oplossen door met Windows verkenner of DCC of enig ander programma naar de Root van de box te gaan en eens te kijken welke data daar niet thuis hoort. Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam. Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.
iamlake Geplaatst: 30 augustus 2023 Auteur Geplaatst: 30 augustus 2023 Ok, bedankt. als het weer voorkomt zal ik daar zeker naar kijken.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen