Tonskidutch Geplaatst: 17 augustus 2023 Geplaatst: 17 augustus 2023 kan ik niet beoordelen zonder ter plekke geweest te zijn Nothing Compares 2U Jimmy Scott
Drs. IJzerbout Geplaatst: 17 augustus 2023 Geplaatst: 17 augustus 2023 2 uren geleden, Tonskidutch zei: Als het hout niet rot is van de oude berging kun je wanden bekleden met Golfplaten ALUZINK type 20/1000 en een lessenaarsdak op dat oude bitumen dak maken met dezelfde Golfplaten ALUZINK type 20/1000 Als ik het woord golfplaten al hoor, dan denk ik gelijk aan de achterbuurten / slums in Mumbai en de rest van Indië. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Tonskidutch Geplaatst: 17 augustus 2023 Geplaatst: 17 augustus 2023 Ja het is jammer dat jij de industrieparken in Nederland niet kent waar elk gerespecteerd bedrijf diverse gevels van golfplaat bekleding heeft. Maar je mag ook kunststof panelen gemaakt van Dubaise Olie er tegen aan schroeven, die kan je dan met je Kärcher elk weekend schoon maken of laten schoonmaken door gasten uit Mumbai. Nothing Compares 2U Jimmy Scott
jptd Geplaatst: 17 augustus 2023 Geplaatst: 17 augustus 2023 6 uren geleden, Tonskidutch zei: al eens naar de prijzen gekeken? 1300 euri
bobje Geplaatst: 17 augustus 2023 Geplaatst: 17 augustus 2023 zag net een opknappertje op mp, beetje verf en hij is ok, 650 euries 20 voetertje.
minplus Geplaatst: 17 augustus 2023 Geplaatst: 17 augustus 2023 Als de zaak volkomen rot is, vervangen en zeker geen wandje er tegenaan gooien want dan vraag je om (korte uitstel van) ellende. Zelf zou ik voor geïmpregneerd hout gaan op het beton en dakpanplaten, als je het kunt betalen. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Con Geplaatst: 19 augustus 2023 Geplaatst: 19 augustus 2023 Het hoeft allemaal niet zo duur te zijn, als het geraamte nog goed is; Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Tonskidutch Geplaatst: 19 augustus 2023 Geplaatst: 19 augustus 2023 dat was ook mijn idee... 👌 Nothing Compares 2U Jimmy Scott
AEO Geplaatst: 19 augustus 2023 Auteur Geplaatst: 19 augustus 2023 Beste mensen, hartelijk dank voor alle reacties. Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen