joep meloen Geplaatst: 18 augustus 2023 Geplaatst: 18 augustus 2023 Hallo, Ik ben een laptop aan het fixen en de eerste mosfet is stuk van de voedingslijn. Ik heb me rot gezocht waar ik dit kan bestellen of een vervanger. E120GN Hsmt8 behuizing Kan en wil iemand mij helpen?
bellejt Geplaatst: 18 augustus 2023 Geplaatst: 18 augustus 2023 bij de chinees Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
joep meloen Geplaatst: 18 augustus 2023 Auteur Geplaatst: 18 augustus 2023 (aangepast) Ome ali. Ik probeer eerst via het forum. Of als iemand nog oude (defecte) moederborden heeft liggen? Ben namelijk ook bezig om te leren met een scoop. Bedankt 18 augustus 2023 aangepast door joep meloen
focus103 Geplaatst: 19 augustus 2023 Geplaatst: 19 augustus 2023 Het is zeker de RQ3E120GN N ch 30V 27A Power MOSFET. Je kan als ruimte heb een andere N kanaal mosfet nemen die ook de 27A aankan om te testen of het dan wel werkt. En als het dan werkt een origineel bestellen.
Oplossing joep meloen Geplaatst: 20 augustus 2023 Auteur Oplossing Geplaatst: 20 augustus 2023 Ik heb dit formaat niet liggen. Zijn 2 mm groot ofzo 😁 In NL is het niet te krijgen helaas. Dus maar bij de chinees besteld. Ik laat nog weten na paar wkn. Thanks
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen