Jan Ambers Geplaatst: 21 augustus 2023 Geplaatst: 21 augustus 2023 Een ander probleem bij onkruidverdelgers is de totaal vernietiging van het gazon met onkruid bij sproeien met Roundup Om het gazon te sparen was er BOFIX.... nu is dit ook verdwenen Ik kreeg de zoekterm Brabant Mixture toegestuurd, maar die levert ook niks op. Wel vond ik Arysta Onkruidbestrijder Genoxone Zx - 250 ml, maar die pluimen je levend !!!! Ik weet het ik ben een beetje moeilijk....
Tonskidutch Geplaatst: 21 augustus 2023 Geplaatst: 21 augustus 2023 (aangepast) wat een pech hè? 21 augustus 2023 aangepast door Tonskidutch Enjoy The Silence Depeche Mode
JoeC Geplaatst: 30 augustus 2023 Geplaatst: 30 augustus 2023 Bofix (Belgie) is gelijksoortig aan Brabant mix of Luxan mix (Nederland) dis al jaaaaren van de markt zijn. Ingredienten zijn MCPP, MCPP en nog een 3e (effe kwijt). Ik vermoed niet meer verkrijgbaar, iig in Nederland niet zonder vergunning en een bak administratie.
mereltje Geplaatst: 30 augustus 2023 Geplaatst: 30 augustus 2023 Ik gebruik voor de stoep schoonmaakazijn met een handje zout effe mengen in de spuit weg onkruid Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen