Pluizebol Geplaatst: 22 augustus 2023 Geplaatst: 22 augustus 2023 Sinds kort heb ik steeds hetzelfde probleem met Windows 10 en AOMEI Backupper en ik weet niet hoe ik het moet oplossen. Zie bijgaand plaatje : Heeft iemand de gouden tip 🙂  Windows 11 Home 64bits + Stardock Start11 v2 / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 / TVVlaanderen / Fiber Optics Internet 2GB / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+
bellejt Geplaatst: 22 augustus 2023 Geplaatst: 22 augustus 2023 (aangepast) had dat ook omdat de opstart boot nog op oud systeem van win XP stond.heb het niet aangepast en gewoon acronis gebruikt 22 augustus 2023 aangepast door bellejt Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Penthe Geplaatst: 22 augustus 2023 Geplaatst: 22 augustus 2023 (aangepast) 29 minuten geleden, Pluizebol zei: Sinds kort heb ik steeds hetzelfde probleem met Windows 10 en AOMEI Backupper en ik weet niet hoe ik het moet oplossen. Zie bijgaand plaatje : Heeft iemand de gouden tip 🙂  Het gaat fout op de Windows kernel, oudere versie AOMEI Backupper? Kijk hier eens naar https://www.ubackup.com/articles/kernel-security-check-failure-jkzbj.html  https://www.thewindowsclub.com/0xc0000221-windows-10-kernel-is-missing-or-contains-errors       22 augustus 2023 aangepast door Penthe
Pluizebol Geplaatst: 22 augustus 2023 Auteur Geplaatst: 22 augustus 2023 10 uren geleden, bellejt zei: had dat ook omdat de opstart boot nog op oud systeem van win XP stond.heb het niet aangepast en gewoon acronis gebruikt Hoe heb je kunnen zien dat de opstart boot nog op een oud systeem van win XP stond ? En hoe zou je het eventueel aangepast kunnen hebben ?  Ik heb eigenlijk niks kunnen vinden en een ticket gestart bij AOMEI. Windows 11 Home 64bits + Stardock Start11 v2 / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 / TVVlaanderen / Fiber Optics Internet 2GB / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+
Tonskidutch Geplaatst: 23 augustus 2023 Geplaatst: 23 augustus 2023 https://www.aomeitech.com/forum/discussion/8223/backupper-error-when-restoring-ntoskrnl-exe  eerste reactie op de vraag is om een winpe op een bootable medium aan te maken Lovers In Paris Jacob Gurevitsch Â
Pluizebol Geplaatst: 23 augustus 2023 Auteur Geplaatst: 23 augustus 2023 (aangepast) 3 uren geleden, Tonskidutch zei: https://www.aomeitech.com/forum/discussion/8223/backupper-error-when-restoring-ntoskrnl-exe  eerste reactie op de vraag is om een winpe op een bootable medium aan te maken  Er is een ticket gestart door AOMEI die de zaak blijkbaar goed aan het uitzoeken zijn. Ik wacht effe af (maar ze reageren wel snel hoor). 23 augustus 2023 aangepast door Pluizebol Windows 11 Home 64bits + Stardock Start11 v2 / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 / TVVlaanderen / Fiber Optics Internet 2GB / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+
Pluizebol Geplaatst: 25 augustus 2023 Auteur Geplaatst: 25 augustus 2023 Aan iedereen en @bellejt Eind goed al goed : Aomei bestudeerde het probleem en kwam heel snel terug met het volgende :   "The problem is related to your environment. The WinPE created based on your environment can't boot successfully. You can try to create/export a ampe.iso via Tools--Create Bootable Media witch checking "Download WinPE Creating Environmen...", and then put it to C:\Program Files (x86)\AOMEI\AOMEI Backupper\7.3.1 to replace."  En dat werkte inderdaad perfect al weet ik nog steeds niet waarom die ampe.iso file op mijn systeem het plots niet meer deed. 1 Windows 11 Home 64bits + Stardock Start11 v2 / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 / TVVlaanderen / Fiber Optics Internet 2GB / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+
Tonskidutch Geplaatst: 26 augustus 2023 Geplaatst: 26 augustus 2023 @Pluizebol, maak je een tikfout?  ik heb alleen een amlnx.iso , kijk maar  Lovers In Paris Jacob Gurevitsch Â
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen