ketupa Geplaatst: 26 augustus 2023 Geplaatst: 26 augustus 2023 Op 24-8-2023 om 11:22, Tonskidutch zei: kan gebeuren @Alex1970, de laatste F1 Viaplay date voor mij opgezegd te duur en overstappen naar DVB-T2 https://www.rtbf.be/sport op z'n best krijg ik weer de Frans Wallonische Taal onder de knie Op DVB-C/T2 Vu+ Zero4k receiver met kamerantenne die effe buiten hangt. De Frans Wallonische Taal 😂 Wij spreken in Wallonië dezelfde taal als in Frankrijk ! Met zo weinig verschillen in accenten als jullie tussen Den Bosch en Amsterdam. 1
Tonskidutch Geplaatst: 26 augustus 2023 Geplaatst: 26 augustus 2023 Nonante neuf Quatre-vingt-dix-neuf Coles Corner Richard Hawley
ketupa Geplaatst: 26 augustus 2023 Geplaatst: 26 augustus 2023 1 minuut geleden, Tonskidutch zei: Nonante neuf Tja, een paar getallen vormen de uitzondering. Trouwens, in Zwitserland gebruiken ze oon nonante neuf. Het zijn de Fransen die raar doen 😀 want septante, octante (in Zwitserland) en nonante zjn het logishe vervolg van quarante, cinquante en soixante.
Tonskidutch Geplaatst: 26 augustus 2023 Geplaatst: 26 augustus 2023 Ik weet het, maar mijn frans leraar die vond mijn waals niet goed en wel goed genoeg om een pakket keuze voor Frans te geven 😉 Havo keuze A of B pakket Coles Corner Richard Hawley
Con Geplaatst: 26 augustus 2023 Geplaatst: 26 augustus 2023 (aangepast) 20 uren geleden, jptd zei: Kost dat F1 pro ? ik kijk nu op de inlog van schoondochter viaplay. Je kan met maximaal 2 tegelijk kijken op verschillende toestellen Ik weet niet of het mag anders haalt een mod het maar weg en dan ook excuses. https://www.formula1.com/nl-nl/subscribe-to-f1-tv 26 augustus 2023 aangepast door Con Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Drs. IJzerbout Geplaatst: 26 augustus 2023 Geplaatst: 26 augustus 2023 3 uren geleden, Tonskidutch zei: Nonante neuf Quatre-vingt-dix-neuf 99 is neufenenneufentig zoals de Fransen zeggen. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Sprietje Geplaatst: 26 augustus 2023 Auteur Geplaatst: 26 augustus 2023 Max start morgen weer vanaf poleposition. 1
Con Geplaatst: 26 augustus 2023 Geplaatst: 26 augustus 2023 En ook de ballen hebben om het in de laatste ronde te doen... 1 Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
jptd Geplaatst: 26 augustus 2023 Geplaatst: 26 augustus 2023 2 uren geleden, Con zei: Ik weet niet of het mag anders haalt een mod het maar weg en dan ook excuses. https://www.formula1.com/nl-nl/subscribe-to-f1-tv Thnks vandaag met de kwali loopt het geluid weer synchroon. leest viaplay hier mee ofzo 😎
Con Geplaatst: 26 augustus 2023 Geplaatst: 26 augustus 2023 16 minuten geleden, jptd zei: Thnks vandaag met de kwali loopt het geluid weer synchroon. leest viaplay hier mee ofzo 😎 Je kunt ook wisselen tussen Nederlands en Engels commentaar. Nederlands commentaar gaat eigenlijk alleen maar over de banden daarentegen is het Nederlandse commentaar uiteraard vóór Max en dat is toch wel weer leuk (ben een beetje chauvinistisch). 1 Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Sprietje Geplaatst: 26 augustus 2023 Auteur Geplaatst: 26 augustus 2023 Een mooie samenvatting van de kwalificatie op NPO 1. Wordt vanavond nogmaals uitgezonden.
moonchild Geplaatst: 26 augustus 2023 Geplaatst: 26 augustus 2023 Is Amber weer in blijde verwachting? Wie weet er meer over. Spoiler VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2
Tonskidutch Geplaatst: 27 augustus 2023 Geplaatst: 27 augustus 2023 Dat was toch al maanden geleden te zien aan der kleding en buik? Coles Corner Richard Hawley
trust Geplaatst: 27 augustus 2023 Geplaatst: 27 augustus 2023 12 uren geleden, moonchild zei: Is Amber weer in blijde verwachting? Wie weet er meer over. Toon verborgen inhoud Op die verborgen inhoud moeten de bevalling afwachten 😃 1 Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging . Octagon SF8008 4K Edision Primo IP S2 Dr.HD F16 1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ 1.2 m Echostar Offset aan schuur 53º E 34.5 W Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka
Tonskidutch Geplaatst: 27 augustus 2023 Geplaatst: 27 augustus 2023 nou het blijft nat en ondanks dat ik tot 29 augustus bij ViaPlee aangemeld zou blijven na het opzeggen van het abo, moet ik een vrije zender zoeken, zoals NPO1 Coles Corner Richard Hawley
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen