Ga naar inhoud


Canvas wordt VRT CANVAS


de vrije fries

Aanbevolen berichten

Vanaf 4 september kunnen kijkers de nieuwe huisstijl ontdekken. De zwart-wit look & feel maakt plaats voor meer kleur, met een huisstijl die de content laat spreken. De nieuwe idents, de korte animaties die het net herkenbaar maken, tonen krachtige beelden uit specifieke programma's, die een duidelijke uniformiteit tonen bij de verschillende zenders en VRT MAX.

image.png.264dc9465a4307aaedbf645fe77270e5.png

 

bron: https://www.vrt.be/nl/over-de-vrt/nieuws/2023/08/22/vrt-canvas-kijkt-met-durf-open-blik-en-humor-naar-de-wereld/

en https://www.vrt.be/nl/over-de-vrt/nieuws/2023/08/22/canvas-wordt-vrt-canvas/

groeten uit het vrije friesland

deskundigheid door ervaring

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het was ergens te verwachten dat het vrt canvas ging worden, maar ze konden het niet gekker bedenken, dan hadden ze beter kunnen kiezen voor vrt2, dan zijn ze van die naam canvas van af, canvas is sowieso toch zeker niet mijn lievelingszender, er worden toch maar uitsluitend nieuws, sport en (sex)reportages uitgezonden en persoonlijk vind ik dit een zender voor de 70 - 80 jarigen, dus zeker nog niet voor mij, ze doen maar.

Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uren geleden, Timm1983 zei:

persoonlijk vind ik dit een zender voor de 70 - 80 jarigen, dus zeker nog niet voor mij, ze doen maar.

Timm1983

Tja daar ben daar niet meer veraf van. Maar de uitzendingen van Vranckx , documentaires of duiding programma's kan ik wel smaken, zo blijf ik wat mee met het dagelijks reilen en zeilen en weet je tenminste nog wat er in de wereld gebeurd. Wat ik wel minder vind,  is het logo, weer zo'n felgekleurd ding in de hoek van je beeld.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

de politici en kaderleden hebben weer iets gevonden om zich te verrijken want die naamsverandering betekend ook alle drukwerk opnieuw maken en in belgie betekend dit zakje vullen van vriendjes.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...