Adel68 Geplaatst: 27 augustus 2023 Geplaatst: 27 augustus 2023 Master-Focus-Antenna Fixmount 99x90 cm Met factuur en 2 jaar garantie Ik heb hem een week geleden gekocht uit Duitsland en hij is op vrijdag 25-8-2023 aangekomen Nieuw en niet gebruikt Ik heb € 265 betaald, kan ik het met 25% korting verkopen? Ik heb het voor een vriend gekocht, maar hij wil het niet. Ik probeerde het terug te sturen naar het bedrijf van Mueller, maar ik gooide het grote pakket waarin het gerecht zat. Ik vroeg het aan UPS en zij vertelden me dat de verzending naar Duitsland € 180 kost, en daarom wil ik het hier verkopen.
waterpas Geplaatst: 31 augustus 2023 Geplaatst: 31 augustus 2023 Zonder Flens-LNB begrijp ik. Kun je iets meer vertellen over zo´n LNB, ik weet net of er zo maar een op past. Heb op Internet deze gevonden. Flange Single LNB Inverto Black Pro C 120 . Geldt die 120 voor de schotelmaat? En tenslotte, kan ie aan een DISEqC HH-Moter hangen? In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.
Zilverhippie Geplaatst: 31 augustus 2023 Geplaatst: 31 augustus 2023 Vond dit hier terug in een oude post, het ging toen wel over de 120 cm versie schotel:
Adel68 Geplaatst: 1 september 2023 Auteur Geplaatst: 1 september 2023 (aangepast) Op 31-8-2023 om 11:25, waterpas zei: Ja, u kunt Flens Single LNB Inverto Black Pro C 120 gebruiken of Invacom SNF031 Of andere Flens lnb Ja, u kunt DISEqC HH-Moter gebruiken of DISEqC 1.2 1 september 2023 aangepast door Adel68
waterpas Geplaatst: 3 september 2023 Geplaatst: 3 september 2023 Dankje voor je reactie, samen wordt het dan een flink bedrag, als ik wil reageren doe ik het per PM. In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen