Mojo Geplaatst: 28 augustus 2023 Geplaatst: 28 augustus 2023 (aangepast) Is dit model de enige C-T2 dual tuner die beschikbaar is en alleen in slot 3 past? Of is er ook nog een dual tuner die in slot 2 past 28 augustus 2023 aangepast door Mojo You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Tonskidutch Geplaatst: 29 augustus 2023 Geplaatst: 29 augustus 2023 tuurlijk, de FBC Dual DVB-C/T2 die ik zelf nog tweedehands op de kop tikte voor 65€ voor het slot 1 OF 2 The Crying Cowboys Aaron Rux
Tonskidutch Geplaatst: 29 augustus 2023 Geplaatst: 29 augustus 2023 misschien moet ik erbij vermelden dat deze heel zeldzaam in de web shops te vinden is omdat die niet meer geproduceerd worden The Crying Cowboys Aaron Rux
Mojo Geplaatst: 29 augustus 2023 Auteur Geplaatst: 29 augustus 2023 19 minuten geleden, Tonskidutch zei: misschien moet ik erbij vermelden dat deze heel zeldzaam in de web shops te vinden is omdat die niet meer geproduceerd worden Daar ben ik inmiddels ook achter. Dan maar met een DVB-C/T2 stick. Ga een TerraTec 193534 USB DVB-C/-T2 Empfänger Receiver aanschaffen You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Tonskidutch Geplaatst: 29 augustus 2023 Geplaatst: 29 augustus 2023 @Mojo , wacht even ik dacht me net nog te herinneren dat @Mimisiku al eens iets over het gebruik van de usb tuner en de softcam heeft geschreven. volgens mij moet je ook de Duitse fora bekijken inzake tuners die aangeboden worden, daar zijn meer kabel klanten en terrestrische klanten dan wij hier hebben. The Crying Cowboys Aaron Rux
Mojo Geplaatst: 29 augustus 2023 Auteur Geplaatst: 29 augustus 2023 Zojuist, Tonskidutch zei: @Mojo , wacht even ik dacht me net nog te herinneren dat @Mimisiku al eens iets over het gebruik van de usb tuner en de softcam heeft geschreven. Ja, dat heb ik ook gelezen. Maar dat ging over de USB stick van VU zelf. Er zijn er 2 van VU. 1 stick en 1 Turbo Waarbij de usb stick ruk zou zijn You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Tonskidutch Geplaatst: 29 augustus 2023 Geplaatst: 29 augustus 2023 Nou ja je moet er natuurlijk de juiste drivers en updates voor hebben in je (courant en/of nieuw) image van de Vu+. Daar schort het vaker aan. The Crying Cowboys Aaron Rux
Mojo Geplaatst: 29 augustus 2023 Auteur Geplaatst: 29 augustus 2023 Ik heb ook al met deze stick getest. Hoewel er een RTL2893P chip in zit waarvan de driver ook in de feed zit word er geen zender gevonden. Ook apart dart de stick in eerste instantie niet gevonden werd na de installatie. Ook na een herstart niks. Later de stick er in gedrukt en toen stond hij tussen de tuners. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Tonskidutch Geplaatst: 29 augustus 2023 Geplaatst: 29 augustus 2023 Neen die Chinese pleuris zooi van ali kun je vergeten, dat is inderdaad helemaal ruk en hebben vaak alleen driver ondersteuning tot windows XP weg ermee The Crying Cowboys Aaron Rux
Tonskidutch Geplaatst: 29 augustus 2023 Geplaatst: 29 augustus 2023 Je had beter Tuner A kunnen kiezen uit de tweedehands winkel van sinkel met die Ultimo4K de DVB-s2X is namelijk wel nog goed verkrijgbaar The Crying Cowboys Aaron Rux
Mojo Geplaatst: 29 augustus 2023 Auteur Geplaatst: 29 augustus 2023 Ook 2e hands moeilijk aan te komen. Zal eens een oproepje doen in te koop gevraagd. 1 You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Mojo Geplaatst: 29 augustus 2023 Auteur Geplaatst: 29 augustus 2023 1 uur terug, Tonskidutch zei: @Mojo , wacht even ik dacht me net nog te herinneren dat @Mimisiku al eens iets over het gebruik van de usb tuner en de softcam heeft geschreven. volgens mij moet je ook de Duitse fora bekijken inzake tuners die aangeboden worden, daar zijn meer kabel klanten en terrestrische klanten dan wij hier hebben. Dat was hier en ging inderdaad over de USB stick. 1 You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Tonskidutch Geplaatst: 29 augustus 2023 Geplaatst: 29 augustus 2023 Echter begrijp ik je verzoek niet op tweedehands omdat je eerder een slot 1of 2 tuner zocht. Of ben ik in de war? The Crying Cowboys Aaron Rux
Mojo Geplaatst: 29 augustus 2023 Auteur Geplaatst: 29 augustus 2023 16 minuten geleden, Tonskidutch zei: Echter begrijp ik je verzoek niet op tweedehands omdat je eerder een slot 1of 2 tuner zocht. Of ben ik in de war? Of ik ben in de war wat sloten betreft. Slot 1 zit nu een DVB-S2X FBC. Dan is het slot 3 waar een soort van IDE aansluiting zit. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Mimisiku Geplaatst: 29 augustus 2023 Geplaatst: 29 augustus 2023 Slot 3 is het ‘legacy’ slot waar alleen de oudere VU+ tuners in passen. Slot 1 en 2 zijn FBC compatibel… Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen