Tonskidutch Geplaatst: 29 augustus 2023 Geplaatst: 29 augustus 2023 Ja, op 3 is een generic ide aansluiting, maar initieel vroeg jij wat op slot 2 nog mogelijk is. Dus dat is niet die tuner met de zwarte pin aansluiting dat was voor @Mojo bedoeld ( mimisiku kwam er tussen tijdens het schrijven) The Crying Cowboys Aaron Rux
Mojo Geplaatst: 29 augustus 2023 Auteur Geplaatst: 29 augustus 2023 (aangepast) 4 minuten geleden, Tonskidutch zei: Ja, op 3 is een generic ide aansluiting, maar initieel vroeg jij wat op slot 2 nog mogelijk is. Dus dat is niet die tuner met de zwarte pin aansluiting dat was voor @Mojo bedoeld ( mimisiku kwam er tussen tijdens het schrijven) Aha. Ik heb nu in ieder geval een tuner voor slot 3 op de kop kunnen tikken. De FBC DVB C/T2 tuners zijn niet 1,2,3 te vinden Die gaat hier dus in: FBC voor kabel/terrestisch is nu nog niet nodig 29 augustus 2023 aangepast door Mojo You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Mojo Geplaatst: 29 augustus 2023 Auteur Geplaatst: 29 augustus 2023 Zo snel ging het ineens: You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Tonskidutch Geplaatst: 29 augustus 2023 Geplaatst: 29 augustus 2023 het voordeel van de DVB-C/T2 op slot 2 als Dual FBC tuner is dat je echt meerdere opnames kunt maken daarom heb ik hem erbij gekocht en de legacy voor slot 3 doorverkocht misschien was de interesse in DVB-T2 om erbij te hebben, dan begrijp ik je weer The Crying Cowboys Aaron Rux
Mojo Geplaatst: 29 augustus 2023 Auteur Geplaatst: 29 augustus 2023 (aangepast) 5 minuten geleden, Tonskidutch zei: het voordeel van de DVB-C/T2 op slot 2 als Dual FBC tuner is dat je echt meerdere opnames kunt maken daarom heb ik hem erbij gekocht en de legacy voor slot 3 doorverkocht misschien was de interesse in DVB-T2 om erbij te hebben, dan begrijp ik je weer Ik ben inderdaad nog bezig om DVB-T2 van KPN erbij aan de praat te krijgen. Daarnaast gewoon nog ontvangst via satelliet. Kon de tuner voor 25 euro niet voorbij laten gaan 29 augustus 2023 aangepast door Mojo You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Tonskidutch Geplaatst: 29 augustus 2023 Geplaatst: 29 augustus 2023 Oké, super deal. The Crying Cowboys Aaron Rux
Mojo Geplaatst: 29 augustus 2023 Auteur Geplaatst: 29 augustus 2023 2 minuten geleden, Tonskidutch zei: Oké, super deal. Hij heeft er nog 1 You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Tonskidutch Geplaatst: 29 augustus 2023 Geplaatst: 29 augustus 2023 ik had er een >> >> verkocht en heb er een beetje spijt van, maar fijn dat hij elders goed gebruikt kon worden. Met die Ultimo is het dus inzake 3 tuner slots een weelde wat je der allemaal mee kan uitspoken 😁 The Crying Cowboys Aaron Rux
Mimisiku Geplaatst: 29 augustus 2023 Geplaatst: 29 augustus 2023 37 minuten geleden, Tonskidutch zei: Met die Ultimo is het dus inzake 3 tuner slots een weelde wat je der allemaal mee kan uitspoken 😁 Inderdaad! Tuner A-R in mijn bak!! Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen