Geronnimo46 Geplaatst: 29 augustus 2023 Geplaatst: 29 augustus 2023 Wat werkt beter een gewone hd of een ssd in de vu+duo 4k
Oplossing Tonskidutch Geplaatst: 29 augustus 2023 Oplossing Geplaatst: 29 augustus 2023 alle twee werken gewoon goed snel aanspreekbaar is de solid opslag, dat heeft soms voordelen let wel op de specificaties en inbouw afmetingen Coles Corner Richard Hawley
JoeC Geplaatst: 30 augustus 2023 Geplaatst: 30 augustus 2023 Bij mij zit er nu al 2 jaar een Sandisk 2TB in (Uno 4K SE). Momenteel zijn de 2TB SSD's voor spotprijzen in de aanbieding, zag vorige week zelfs een 4TB Samsung voor 250. SSD: Stil, begint meteen met opnemen, meerdere opnamen gelijktijdig is geen probleem.
Geronnimo46 Geplaatst: 30 augustus 2023 Auteur Geplaatst: 30 augustus 2023 Bedankt voor de reactie, het gaat er bij om dat ik opnamen kan maken terwijl ik een eerder gemaakte opname tegelijkertijd kan afspelen.
bellejt Geplaatst: 30 augustus 2023 Geplaatst: 30 augustus 2023 dit gaat zowel met een HDD als SSD Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Geronnimo46 Geplaatst: 30 augustus 2023 Auteur Geplaatst: 30 augustus 2023 Hallo bellejt, dat wil ik best aannemen maar toen ik dit deed met de hdd had ik storingen in het beeld en ik hoop dat dit met de ssd beter gaat
Moderator ceesv Geplaatst: 30 augustus 2023 Moderator Geplaatst: 30 augustus 2023 Probeer het, zou ik zeggen. Eigenlijk moet het met een Duo 4k en een HDD probleemloos werken. Hoeveel zenders neem je tegelijk op? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
bellejt Geplaatst: 30 augustus 2023 Geplaatst: 30 augustus 2023 op mijn duo 2 met HDD 1TB neem ik soms 4 dingen tegelijk op met de 4 tuners en kan nog kijken zonder haperen.Mss is er iets mis met je instelling. Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Tonskidutch Geplaatst: 31 augustus 2023 Geplaatst: 31 augustus 2023 bij @Geronnimo46 is het, met DUO4K en FCB tuners, nog uitgebreider qua opnames tegelijkertijd MITS je geen paytv kaartje moet gebruiken. ik neem via sat met 1 coax 8 verschillende FTA zenders op. Dus had ik een twin monoblock LNB met 2 coax zouden het er 16 zijn. Maar ergens gaat het dan toch mis als je tussentijds zapt naar een andere zender die op de andere satellietpositie staat. Of je een van de reeds lopende opname heeft 0byte of je zender is grijs in de zenderlijst. Coles Corner Richard Hawley
Geronnimo46 Geplaatst: 31 augustus 2023 Auteur Geplaatst: 31 augustus 2023 veel opnamen tegelijk is geen probleem maar opnemen en weergeven tegelijk was een probleem maar nu met de ssd niet meer. allemaal bedankt voor het meedenken. 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen