Gorilla King Geplaatst: 29 augustus 2023 Geplaatst: 29 augustus 2023 Weet iemand een hobby elektronica-winkel in Zuid-Holland waar ik een led-lampje (G4) zou kunnen kopen? Ik wil een nieuw Led-je in mijn tuinlamp zetten
bellejt Geplaatst: 29 augustus 2023 Geplaatst: 29 augustus 2023 google is je vriend want koppelingen naar winkels mogen niet.Ofwel alle DHZ winkels ofwel bij de chinees voor geen geld 1 Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Frans B Geplaatst: 29 augustus 2023 Geplaatst: 29 augustus 2023 Neem wel het oude lampje, of de gegevens mee. De spanning kan anders zijn. Let ook op de kleur. Niet te koud nemen. Alles onder de 3000K is goed. 1 System Administrator (niet van deze site)
Gorilla King Geplaatst: 29 augustus 2023 Auteur Geplaatst: 29 augustus 2023 5 uren geleden, bellejt zei: google is je vriend want koppelingen naar winkels mogen niet.Ofwel alle DHZ winkels ofwel bij de chinees voor geen geld Het gaat mij in eerste instantie juist om een old-skool fysieke winkel, dus een naam is dan al voldoende. Om nu DHZ-winkels of elektronica-zaken die hebben dat soort kleine onderdeeltjes niet (wat ik begrijp natuurlijk)
bellejt Geplaatst: 29 augustus 2023 Geplaatst: 29 augustus 2023 dan moet je er mss eens heengaan want in belgie hebben ze dat wel. Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Psychosammie Geplaatst: 29 augustus 2023 Geplaatst: 29 augustus 2023 Zoek gewoon even op een onderdelen winkel. Heb ik net ook wat LED lampen gehaald. 6 uren geleden, Gorilla King zei: Ik wil een nieuw Led-je in mijn tuinlamp zetten Goede kans dat de LED in een tuinlamp niet te vervangen is. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
kees321 Geplaatst: 29 augustus 2023 Geplaatst: 29 augustus 2023 6 uren geleden, bellejt zei: g . . .gle is je vriend Niet de mijne 6 uren geleden, bellejt zei: want koppelingen naar winkels mogen niet. Verwijzen naar (kleine) winkels mag niet, verwijzen naar veel te grote internetbedrijven wel ?/ Wat is daar de logica achter ?
Moderator ceesv Geplaatst: 29 augustus 2023 Moderator Geplaatst: 29 augustus 2023 Hier gaat een slotje op voordat de forum regels worden overtreden. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten