Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

google is je vriend want koppelingen naar winkels mogen niet.Ofwel alle DHZ winkels ofwel bij de chinees voor geen geld :)

• Like 1

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Geplaatst:

Neem wel het oude lampje, of de gegevens mee. De spanning kan anders zijn. Let ook op de kleur. Niet te koud nemen. Alles onder de 3000K is goed.

• Like 1

System Administrator (niet van deze site)

Geplaatst:
5 uren geleden, bellejt zei:

google is je vriend want koppelingen naar winkels mogen niet.Ofwel alle DHZ winkels ofwel bij de chinees voor geen geld :)

Het gaat mij in eerste instantie juist om een old-skool fysieke winkel, dus een naam is dan al voldoende. Om nu DHZ-winkels of elektronica-zaken die hebben dat soort kleine onderdeeltjes niet (wat ik begrijp natuurlijk)

Geplaatst:

dan moet je er mss eens heengaan want in belgie hebben ze dat wel.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Geplaatst:

Zoek gewoon even op een onderdelen winkel. Heb ik net ook wat LED lampen gehaald.

6 uren geleden, Gorilla King zei:

Ik wil een nieuw Led-je in mijn tuinlamp zetten

Goede kans dat de LED in een tuinlamp niet te vervangen is.

• Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

Geplaatst:
6 uren geleden, bellejt zei:

g . . .gle is je vriend

Niet de mijne

6 uren geleden, bellejt zei:

want koppelingen naar winkels mogen niet.

Verwijzen naar (kleine) winkels mag niet, verwijzen naar veel te grote internetbedrijven wel ?/

Wat is daar de logica achter ?

• Moderator
Geplaatst:

Hier gaat een slotje op voordat de forum regels worden overtreden.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

• ceesv sloot dit onderwerp
Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.