Ga naar inhoud


Images en Alan Turing


B17

Aanbevolen berichten

Met Merlin in de Flash en via Alan Turing; Gemini 4.2; Peter Pan; NewNigma2 en Dream Elite, vraag ik me af of ik Open Black Hole 5.2 er ook op kan zetten... of heb ik het goed begrepen dat open images niet ondersteund worden door Alan Turing..... 🤨

Receivers:Dreambox 920;Dreambox One. Sat's: 4.8°E, 9°E, 13°E, 19.2°E, 23.5°E, 28.2°E en Cable Ziggo.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gezien de malaise bij Dream heb ik besloten mijn DM-One en DM-Two te voorzien van de AIO image en bijbehorende feed. Dat blijf ik gebruiken tot de boxen kapot gaan. Nieuwe ontwikkelingen komen er officieel niet meer. Ik heb geen zin (en tijd) meer om om de paar dagen dat Gutemine geneuzel verplicht op te waarderen omdat het anders niet meer opwaardeert. Iedere maand zou nog te doen zijn, maar nu worden releases om de paar dagen uitgevoerd. Alan-Turing is een Gutemine plugin dus zonder die continue updates vervalt dat… Als je 8 images op zo’n box hebt is dat gewoon té tijdrovend.. De DM920 heeft nog Barry-Allen, maar die box wordt niet meer gebruikt…

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met Barry Allen hadden we op een gegeven moment een UN-gutemined versie.... zou mooi zijn als er ook eens zo'n versie van Alan Turing kwam.... 😏

Receivers:Dreambox 920;Dreambox One. Sat's: 4.8°E, 9°E, 13°E, 19.2°E, 23.5°E, 28.2°E en Cable Ziggo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kleine kans, is eigenlijk ook niet meer relevant.. Dream bestaat niet meer, hun officiële servers zijn offline en alles draait nu op ‘geknutsel’ van de community. Die is gelukkig wel heel actief en serieus. Echter: nieuwe drivers of ontwikkeling komen officieel niet meer…

 

Zonder ‘kwaliteitscontrole’ van Dream dreigt nu een wildgroei aan ‘patches’ die de stabiliteit niet ten goede komen… Het eerste voorbeeld hebben we al gezien met de defecte RL105. Inmiddels is er een RL106 waar nu aan gesleuteld wordt en inmiddels al 3 maal ‘aangepast’ is. Gutemine bombardeert de community met allemaal hersenspinsels die uiteraard alleen door hem gecontroleerd worden. Als narcist pur-sang bepaalt hij wat je met de box moet/mag doen en dat is absoluut geen goede zaak… Helemaal gevaarlijk is de mogelijkheid tot GPT omzetting via zijn plugins.. Ga je daar de fout mee in ben je gezegend…

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...