RicardoBelli Geplaatst: 2 september 2023 Geplaatst: 2 september 2023 Hallo Sprietje, is het mogelijk om voor 13 ° en voor 9 ° oost dus voor bijde ,de inverto black ultra lnb te gebruiken ?? Dit ivm de onderlinge afstand 4 graden als ik het goed heb zie de bij gevoegde foto mvg Ricardo
Oplossing Sprietje Geplaatst: 2 september 2023 Oplossing Geplaatst: 2 september 2023 (aangepast) De satellieten staan dus 11,14 - 6,77 = 4,37 strepen uit elkaar en als je dan weet dat de afstand tussen twee strepen 11,4mm is, dan is de afstand tussen de 9e en 13e lnb 4,37x11,4=~50mm. Een Inverto Black Ultra heeft een kop van 60mm. De nieuwe Inverto Ultra PLL met een kopdiameter van 48mm past dus wel. 2 september 2023 aangepast door Sprietje
RicardoBelli Geplaatst: 2 september 2023 Auteur Geplaatst: 2 september 2023 Oke dank je wel Sprietje ,toen ik bij de antenne klom zag ik het al dat het heeeeeel krap word . Ik heb de lnb nu op de thor staan maar daar zit niks interessant s op vandaar dat ik weer terug wil naar de 9 ° oost .
RicardoBelli Geplaatst: 2 september 2023 Auteur Geplaatst: 2 september 2023 Die heb ik in het verleden al eens geprobeerd maar dat ging niet met de dikte van de beugel en heb de lnb weer terug gestuurd mvg Ricardo
Sprietje Geplaatst: 2 september 2023 Geplaatst: 2 september 2023 De beugels kunnen tot op 50mm van elkaar.
RicardoBelli Geplaatst: 2 september 2023 Auteur Geplaatst: 2 september 2023 Hoy ik bedoel de dikte van de beugel ,dit in de lengte richting van de lnb hals . Ik heb net de hotbird lnb uitgericht, en het vreemde is dat ik de lnb veel dichter op de schotel moest zetten om een beter signaalkwaliteit te verkrijgen . De 19,2 de 28.35 en thor 0,8 staan zon 5 mm van af de beugel .mvg Ricardo
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen