Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Voor wie het interesseert, Chrome OS Flex blijkt dus wel degelijk de mogelijkheid te hebben om de Linux mogelijkheid te installeren!

Beide oude laptops waar ik het tot nu toe op geprobeerd heb gaven die mogelijkheid niet.

Heb vandaag uitgezocht hoe ik mijn Surface Go 2 van USB kan laten booten (een verhaal apart), Chrome OS Flex er op, in de probeerstand, niet installeren, en verdomd, op zoiets moderns is de mogelijkheid om de Linux optie aan te zetten er WEL!

Voorlopig gaat de Surface Go 2 weer even terug naar W11,  eerst even op zoek naar een oude laptop die die optie wel geeft, maar, misschien misschien zet ik er later wel gewoon Chrome OS Flex op, wat is dat licht en snel....

Geplaatst:
17 uren geleden, Spotvogel zei:

Heb vandaag uitgezocht hoe ik mijn Surface Go 2 van USB kan laten booten (een verhaal apart), Chrome OS Flex er op, in de probeerstand, niet installeren, en verdomd, op zoiets moderns is de mogelijkheid om de Linux optie aan te zetten er WEL!

En daarna, in probeer stand Linux optie aanzetten, wat komt dan bij installeren???

Cover Me (radio edit)

Depeche Mode

Geplaatst:

Geen idee, zo ver ben ik nog niet, zo'n Surface Go 2 is nogal een dingetje, was al even worstelen om van USB te booten, en, tot nu toe test ik alleen de probeer mogelijkheden van Chrome OS Flex en Linux Mint, ik installeer ze nog niet, want, om er daarna weer W11 op te zetten schijnt soms nogal een probleem te kunnen zijn. En voorlopig wil ik die Surface nog op Windows gebruiken. Maar nu ik weet dat je die Linux optie al werkend kan zien in de probeerstand, kan ik ook andere laptops er op gaan testen....

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...