Ga naar inhoud


Triax failliet


zonneschijn
Ga naar oplossing Opgelost door Sprietje,

Aanbevolen berichten

Uit zeer betrouwbare bron  van een uitstekende  satellietwebshop heb ik vernomen, wat wij al lang vermoedden , dat Triax failiiet is verklaard .

Men werkt op dit moment bij Triax aan een doorstart alleen voor de rendabele onderdelen .

 

De nieuwe triax multi railen worden nu gefabriceerd met groef en niet meer met 2  groeven .

Het is te hopen, dat zij bij de fabricage van de nieuwe triax multirail met 1 groef goed rekening hebben gehouden met het brandpunt van de triax schotel.

Er gaat nu natuurlijk verwarring ontstaan met de nog bestaande SAB rail met 1 groef , want je ziet nu al , dat satshops de SAB rail met 1 groef aanbieden i.p.v.  de triax rail.   Is het onderscheid tussen de sab rail en triax rail ,beide met 1 groef , voor de satliefhebbers nog te zien ?

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Er is al een onderwerp Triax failliet, zie:

 

 

De Triax-rail met dubbele groef past het beste op de oude serie Triax-schotels zoals de TD 64-78-88 en 110.

De Triax-rail met enkele groef past het beste op de nieuwe Triax-schotels TD 65-80 en 100.

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo is het volgens mij ook vergaan met de schotels. Tot voor enkele jaren had je 3 verschillende merken die erg veel op elkaar leken. Triax, SAB en Inverto.

SAB is er enkele jaren geleden mee gestopt, Triax heeft volgens mij de nieuwe serie nooit zelf gemaakt en alles is nu Inverto.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het merk Triax zal niet van de markt verdwijnen

Important News from TRIAX UK Ltd

“We zijn momenteel bezig met het verplaatsen van de productie van onze Triax-headends en EoC’s van Denemarken naar onze nieuwe faciliteiten in Europa, met als doel de productie begin oktober 2023 te starten”, aldus Glenn Vaughan, CEO van Triax UK Ltd. “Volgende maand openen we ook een nieuw Triax-kantoor in Dubai om onze partners in het Midden-Oosten, Azië, India en Afrika te ondersteunen, waarbij Sachin Mohite de nieuwe rol van Sales Director op zich neemt, verantwoordelijk voor de bedrijfsontwikkeling van Triax bij onze belangrijkste partners. Ik vraag u vriendelijk om uw voortdurende steun en geduld terwijl we snel werken aan het verplaatsen van de productie van headends, EoC's, versterkers en stopcontacten, en ik verzeker u dat Triax zijn best doet om de verstoring van de levering van ons uitgebreide productportfolio tot een minimum te beperken. Ik wil jullie allemaal bedanken voor jullie voortdurende en voortdurende steun voor Triax en ik kijk ernaar uit om met jullie samen te werken aan de opwindende nieuwe reis van Triax

Signature-Glenn-Vaughan.jpg

bron: https://triax.com/en/

groeten uit het vrije friesland

deskundigheid door ervaring

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...