harbrinkhoek Geplaatst: 8 september 2023 Geplaatst: 8 september 2023 een goedenavond ik heb een vraag we hebben een tv Android met versie 9 nu willen we graag opaten naar bv versie12 .maar er zit in deze soft geen update mogelijkheid in de versie 9 ?? via menu .nu is mijn vraag kan dat ook met een stick en zo ja hoe .????de tv is een onbekend merk . heb al gezocht op google .maar kom er niet uit helaas . alvast hartelijk bedankt voor de info mvg gerard uit harbrinkhork
Beheerder Michel Geplaatst: 8 september 2023 Beheerder Geplaatst: 8 september 2023 Dat gaat niet. Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
aanj Geplaatst: 14 september 2023 Geplaatst: 14 september 2023 Als het werkt , niks aan doen . Niet kapot , dan niet maken . Is niet altijd een verbetering . Ad Vu+ Duo,2xDream7000,Dream500,Dbox1,Nokia9800s
harbrinkhoek Geplaatst: 14 september 2023 Auteur Geplaatst: 14 september 2023 ok hij doet het wel maar helaas niet alle app bv nl ziet maar hierbij een foto van de tv ps kan er niks over vinden op google mvg gerard ook geen idee welk merk ??? alvast bedankt voor de reacties
Moderator ceesv Geplaatst: 14 september 2023 Moderator Geplaatst: 14 september 2023 Lijkt op LG. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
theparasol Geplaatst: 14 september 2023 Geplaatst: 14 september 2023 Ik vond een optische match op een belgische marktplaats achtige site. Daar ontbreekt ook totaal de fabrikant. Maar er zat wel een afbeelding bij met model en serienummer: Als je het mij vraagt grote goedkoper bagger! Firmware met jongere android update van de maker kun je in dit geval wel vergeten. Ik zou er een chromecast op pluggen en voortaan die gebruiken om het beeldscherm smart te kunnen gebruiken!
mereltje Geplaatst: 14 september 2023 Geplaatst: 14 september 2023 11 uren geleden, ceesv zei: Lijkt op LG. Maar dan wel een neppert Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
Penthe Geplaatst: 14 september 2023 Geplaatst: 14 september 2023 18 minuten geleden, mereltje zei: Maar dan wel een neppert LG heeft geen Android maar WebOS en dat lijkt totaal niet op Android in het algemeen.
harbrinkhoek Geplaatst: 15 september 2023 Auteur Geplaatst: 15 september 2023 hallo klopt die sticker .denk gewoon zo laten maar heeft wel een mooi en scherp beeld .niks op aan te merken .as ook niet duur . ik heb er een nokia 8000 er achter zitten .werkt mooi .zoals ik al zei mooi scherp beeld en kleurrijk daar mankeert niks aan mvg gerard
harbrinkhoek Geplaatst: 4 oktober 2023 Auteur Geplaatst: 4 oktober 2023 ok kan er ook niks over vinden met google .mvg gerard
Frans B Geplaatst: 4 oktober 2023 Geplaatst: 4 oktober 2023 als je gaat experimenteren met firmwares, is er een grote kans op een brick. Dus beter zo laten. System Administrator (niet van deze site)
zeeteefje Geplaatst: 8 oktober 2023 Geplaatst: 8 oktober 2023 Ik zou dat ding niet eens aan internet durven hangen. Niets klopt er, alle informatie is nep. De kans is groot dat het ding een Chinese/Russische backdoor naar je interne netwerk maakt.
mereltje Geplaatst: 9 oktober 2023 Geplaatst: 9 oktober 2023 Scan dit maar eens Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
Big fellow Geplaatst: 9 oktober 2023 Geplaatst: 9 oktober 2023 9 uren geleden, mereltje zei: Scan dit maar eens Dat is het serienummer van het toestel....? “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill
mereltje Geplaatst: 10 oktober 2023 Geplaatst: 10 oktober 2023 (aangepast) 9 uren geleden, Big fellow zei: Dat is het serienummer van het toestel....? Ja 10 oktober 2023 aangepast door mereltje aanvulling Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen