Ga naar inhoud


Opbergtas voor satellietactiviteiten


zonneschijn
Ga naar oplossing Opgelost door D.Quijote,

Aanbevolen berichten


Misschien is het handig om ons te laten weten wat voor spullen jij hebt.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

Niet de goedkoopste wel makkelijk mee het dak of elders te dragen. Zoals je ziet veel ruimte.

De rol is leuk, mits een draagriem. Je moet immers als je moet klauteren, 2 handen vrij hebben.

In die rol kunnen schoeven, moeren, bouten. connectors ed. Geen coax rol, satfinder en of grote tools/gereedschappen.

 

 

91ZoDVgR+rL._AC_SL1500_.jpg

aangepast door bobje
Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden, zonneschijn zei:

Ja hoor, die zijn nog steeds te krijgen , heb ik gezien op internet. Voor mijn doen is die prima geschikt . Bedankt D. Quijote voor deze hint.

Beter , dan het nietszeggende antwoord en dit topic belachelijk maken door  Tonskidutch

Dat kun jij hier nu wel zeggen maar een schotel hoort toch ook bij de satellietactiviteiten. In mijn geval word dat dan zo'n hardcase koffer van 180cm.

Maar voor mijn spullekes heb ik gewoon zo'n ijzeren koffer

image.png.f1f3c9bb5a306b6ae05ee8d9fd10123f.png

aangepast door Mojo

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden, zonneschijn zei:

Ja hoor, die zijn nog steeds te krijgen , heb ik gezien op internet. Voor mijn doen is die prima geschikt . Bedankt D. Quijote voor deze hint.

Beter , dan het nietszeggende antwoord en dit topic belachelijk maken door  Tonskidutch

 

In deze moet ik toch voor tonski opnemen, jij bent degene die onduidelijk was. Daarom vroeg ik er naar.   Er zijn mensen die hun hele camping schotel set mee nemen en verwachten daar een tas voor, dus zo gek was die gedachte niet. 

 

Kortom wij zijn niet helderziend zonneschijn. Trouwens je hebt ook van die plastic bakken in de bouwmarkt. Daar heb ik allerlei klein spul zoals connectoren en verlooppluggen etc inzitten. 

 

 

  • Like 1

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

die heeft toch normaal een eigen zakje en kan je aan het handvat hangen

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...