zonneschijn Geplaatst: 14 september 2023 Geplaatst: 14 september 2023 Beste mede satters , Kan één van jullie mij een hint geven , om een lekkere ruime opbergtas met diverse vakken etc. te gaan kopen , om mijn satellietspullen fatsoenlijk en wat overzichtelijker op te bergen. Op dit moment gebruik ik een laptoptas , maar dat is ook niet alles.
Codx Geplaatst: 14 september 2023 Geplaatst: 14 september 2023 Misschien is het handig om ons te laten weten wat voor spullen jij hebt. SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder IPTV: KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage
Tonskidutch Geplaatst: 14 september 2023 Geplaatst: 14 september 2023 Voor schotel met inklapbare LNB mount 😁 Coles Corner Richard Hawley
zonneschijn Geplaatst: 14 september 2023 Auteur Geplaatst: 14 september 2023 Als ik praat over een geschikte tas , dan mag duidelijk zijn , dat dit bedoeld is voor klein spul voor het satellietgebeuren. ( connectors ,satfinder, tangetjes moeren etc etc )
Oplossing D.Quijote Geplaatst: 14 september 2023 Oplossing Geplaatst: 14 september 2023 Je had vroeger een Rolykit, weet niet of die nog te krijgen zijn. M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
zonneschijn Geplaatst: 14 september 2023 Auteur Geplaatst: 14 september 2023 Ja hoor, die zijn nog steeds te krijgen , heb ik gezien op internet. Voor mijn doen is die prima geschikt . Bedankt D. Quijote voor deze hint. Beter , dan het nietszeggende antwoord en dit topic belachelijk maken door Tonskidutch
bobje Geplaatst: 14 september 2023 Geplaatst: 14 september 2023 (aangepast) Hoi, Niet de goedkoopste wel makkelijk mee het dak of elders te dragen. Zoals je ziet veel ruimte. De rol is leuk, mits een draagriem. Je moet immers als je moet klauteren, 2 handen vrij hebben. In die rol kunnen schoeven, moeren, bouten. connectors ed. Geen coax rol, satfinder en of grote tools/gereedschappen. 14 september 2023 aangepast door bobje
Mojo Geplaatst: 14 september 2023 Geplaatst: 14 september 2023 (aangepast) 34 minuten geleden, zonneschijn zei: Ja hoor, die zijn nog steeds te krijgen , heb ik gezien op internet. Voor mijn doen is die prima geschikt . Bedankt D. Quijote voor deze hint. Beter , dan het nietszeggende antwoord en dit topic belachelijk maken door Tonskidutch Dat kun jij hier nu wel zeggen maar een schotel hoort toch ook bij de satellietactiviteiten. In mijn geval word dat dan zo'n hardcase koffer van 180cm. Maar voor mijn spullekes heb ik gewoon zo'n ijzeren koffer 14 september 2023 aangepast door Mojo You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Codx Geplaatst: 14 september 2023 Geplaatst: 14 september 2023 37 minuten geleden, zonneschijn zei: Ja hoor, die zijn nog steeds te krijgen , heb ik gezien op internet. Voor mijn doen is die prima geschikt . Bedankt D. Quijote voor deze hint. Beter , dan het nietszeggende antwoord en dit topic belachelijk maken door Tonskidutch In deze moet ik toch voor tonski opnemen, jij bent degene die onduidelijk was. Daarom vroeg ik er naar. Er zijn mensen die hun hele camping schotel set mee nemen en verwachten daar een tas voor, dus zo gek was die gedachte niet. Kortom wij zijn niet helderziend zonneschijn. Trouwens je hebt ook van die plastic bakken in de bouwmarkt. Daar heb ik allerlei klein spul zoals connectoren en verlooppluggen etc inzitten. 1 SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder IPTV: KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage
Mojo Geplaatst: 14 september 2023 Geplaatst: 14 september 2023 1 uur terug, D.Quijote zei: Je had vroeger een Rolykit, weet niet of die nog te krijgen zijn. Toch benieuwd hoe je hier jouw satfinder in kwijt gaat raken You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
zonneschijn Geplaatst: 14 september 2023 Auteur Geplaatst: 14 september 2023 Don Quijote en Bobje schijnen het wel te begrijpen , dat zegt genoeg over inzicht !
Sprietje Geplaatst: 14 september 2023 Geplaatst: 14 september 2023 (aangepast) 37 minuten geleden, Mojo zei: Toch benieuwd hoe je hier jouw satfinder in kwijt gaat raken Volgens mij past die wel in het middelste vak, de linkse twee op deze foto. 14 september 2023 aangepast door Sprietje
bellejt Geplaatst: 14 september 2023 Geplaatst: 14 september 2023 die heeft toch normaal een eigen zakje en kan je aan het handvat hangen Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Big fellow Geplaatst: 14 september 2023 Geplaatst: 14 september 2023 Deze is groot zat! “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen